Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden mahdollisuus?

toiveikas
29.03.2021 |

Hei, en tiedä meneekö tämä oikeaan kategoriaan, mutta joka tapauksessa.

Minulla on siis ehkäisyimplantti jonka teho loppuu tänä vuonna lokakuussa. Kuitenkin muistaakseni viime kuussa rintani, lähinnä vain nännit, olivat todella kipeät ja arat, ja nyt tässä kuussa olen ollut todella väsynyt, lähiaikoina mielialani ovat vaihdelleet ja tänään aivan yhtäkkiä nenääni tuli sipulin haju vaikka missään ei pitäisi haista sipuli, ja siitä tuli niin huono olo että en tiennyt oksennanko vai en.
Ehkäisyimplantin takia kiertoni on todella epäsäännöllinen ja muuten olen vuotanut kuin seula aivan jatkuvasti, mutta nyt tämän kuun ajan vuotoni on tullut n. 10 päivää vuotoa ja viikko ilman vuotoa jaksoissa.

Tällä hetkellä minun ei ole mahdollista käydä ostamassa testiä, joten ajattelin kysyä mitä mieltä muut ovat tästä asiasta, olisiko mahdollista että olen raskaana, sillä oireita on mutta myöskin vuotoa on.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, lisäksi lähipäivinä noustessani istumasta/makuuasennosta on huimannut ja silmissäni pimentynyt hetkeksi. Tämä on minulle sillä tavalla normaalia, että sitä on ennenkin tapahtunut matalan verenpaineen takia, mutta nyt sitä on tapahtunut paljon useammin kuin normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan