Hirvi tuli pihalle ja soitin hätäkeskukseen mutta
Sanoivat että heitä ei asia kiinnosta? Siis miksi apua tulee jos se on susi, mutta ei hirvi? Hirvethän on paljon vaarallisempia kuin sudet. Ja ihan yhtälailla hirven täytyy tajua pysyä poissa pihapiiristä ihan niin kuin suden ja vieraiden ihmistenkin. Pois kaikki vieraat ihmiset ja eläimet pihapiireistä. Sairaita ovat nuo yksilöt. Harmi että moni tuntuu ajattelevan näin vain susien, muttei kaikkien eläinlajien suhteen. Miksi?
Kommentit (27)
Siis kenellä on hätä - hirvellä vai sinulla?
Kumpi oli täällä ensin, hirvi vai ihminen?
Olisit mennyt terassille paukuttelemaan kattilankansis niin häipyy
Mitä apua oletit saavasi? Jos hirvi piti mielestäsi ajaa pois olisit kai vaikka itse voinut paukauttaa kattilankansia ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Hirvi EI OLE peto. Hirven vaarallisuus perustuu hirvikolareihin. Sinä tuskin ajelet pihallasi rallia
Hirvi on kyllä hyökännyt ihmisten kimppuun monta kertaa tollo. Tottakai ne on vaarallisia. Mihin suden vaarallisuus muuten perustuu ihmiselle?
Meillä kävi eilen talitintti ja toissa päivänä orava. Eikä viranomaisia näkynyt missään toistuvasta uhasta huolimatta!
Hirvi tuli pihalle ja soitti häkeen
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi eilen talitintti ja toissa päivänä orava. Eikä viranomaisia näkynyt missään toistuvasta uhasta huolimatta!
Reps
Pystytä hirviaita jos noin häiritsee.
Iltapäivälehdetkään ei halunnut tehdä siitä juttua vaikka se oikein hiipi minun pihalle ja sain siitä paljon kuviakin kun se vaan odotti että pääsisi hyökkäämään lasteni kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Meille yritti aamulla partsin ovesta ampiainen. Oon vieläkin sängyn alla, mutta onneksi on AV ❤
Vierailija kirjoitti:
Pystytä hirviaita jos noin häiritsee.
Susialueen ihmiset vois kanssa pystyttää aidan niin ei tarvitsisi aina olla itkemässä
Ei se yleensä jää asumaan pihaan. Lähtee omia aikojaan. Pihan aitaaminen on keino välttää. Ehkä hirvi poistuu jollain niksillä, jos haluat lenkille tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvi EI OLE peto. Hirven vaarallisuus perustuu hirvikolareihin. Sinä tuskin ajelet pihallasi rallia
Hirvi on kyllä hyökännyt ihmisten kimppuun monta kertaa tollo. Tottakai ne on vaarallisia. Mihin suden vaarallisuus muuten perustuu ihmiselle?
Sinä olet vaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vaarallinen
Niin olen, ainakin sutta vaarallisempi. Varokaa.
Toivon villielukoita kaupunkien liepeille. Syy yllä mainittu kärjistynyt hysteriaä!