Hirvi tuli pihalle ja soitin hätäkeskukseen mutta
Sanoivat että heitä ei asia kiinnosta? Siis miksi apua tulee jos se on susi, mutta ei hirvi? Hirvethän on paljon vaarallisempia kuin sudet. Ja ihan yhtälailla hirven täytyy tajua pysyä poissa pihapiiristä ihan niin kuin suden ja vieraiden ihmistenkin. Pois kaikki vieraat ihmiset ja eläimet pihapiireistä. Sairaita ovat nuo yksilöt. Harmi että moni tuntuu ajattelevan näin vain susien, muttei kaikkien eläinlajien suhteen. Miksi?
Kommentit (27)
Siksi, että taatusti ihmiset ovat hirville vaarallisempia kuin hirvet ihmisille. Sama juttu susien kanssa, mutta susi voi ainakin teoriassa syödä ihmisen, mutta ihminen ei yleensä syö sutta. Eikä hirvi syö kumpaan, ei sutta eikä ihmistä, mutta ne syövät hirviä.
Joko nyt ymmärrät, miksi joku eläinlaji on vaarallisempi kuin toinen?
Ihminen on haitallinen vieraslaji.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on haitallinen vieraslaji.
Juurikin näin, ja valtaa ympäriltään maat ja mannut ja tuhoaa alkuperäiseliöstön.
Ihmiset pitäisi karsia rankalla kädellä. Luonto sitä parhaillaan yrittää.
Eläin soittaa: apua ihminen tuli metsään, minä asun täällä.
Talitintit taas sirkuttaa partsilla ja kyttää sisällepääsyä! Taloyhtiö ei tee mitään!
Yhtenä syysaamuna olin menossa postilaatikolle, kun hirvi tallusteli kujalla vastaan. Hihkaisin lapsille, että tulkaa katsomaan, mutta ehti hirvi häipyä, ennen kuin lapset ehtivät paikalle.
Vai vielä 112:een, kaikkea sitä...
Voi kauheaa.Meillä kun lähtee lenkille,niin näkee jäniksiä ja jopa ketun.Pihalla juoksee oravia.
Eilen aamulla vein tyttäreni koiraa lenkille,nähtiin orava ja iso jänis.Koirastani ois ollut niille vaara,mutta minähän sen estin vielä narun toisessa päässä.
Siis apua,koiranhan ois pitänyt varjella minua.