Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää oikeesti miestenmaailma?????

Vierailija
12.08.2006 |

Mieheni on vaihteeksi viihteellä ja perustelee sen sillä, että tekee niin raskasta työtä. Oke, okei onhan se yrittäjä ja sen puhelin soi koko ajan

MUTTA niin olen minäkin ja hoidan siihen päälle vielä lapset ja kodin.

Duuni päivän jälkeen mies pääsee katselemaan telkkaria, olemaan koneella yms. samalla kun MINÄ tyhjennän tiskikonetta, pesen pyykkiä...Illalla menemme lasten jälkeen nukkumaan ja 2 min. päästä kuuluu vierestä kuorsaus. Aamulla saakin sitten kuulla kun en taaskaan rakastellut ja kuinka harvoin sitä enää tapahtuu. Sen jälkeen vienkin lapset hoitoon ja töissä ensimmäinen asiakas jo odottaakin.

Onko muilla näin? Mies perustelee sillä, että tienaa niin hyvin ( vietän kuulemma kissanpäiviä?!? ) Niinpä, tosi lokoisat oltavat. Joo eihän mun laskuja tarttee miettiä, mutta ei mun tarttee tehdä pidempiä päiviäkään (tienaisin enemmän), kun en ehdi kotihommilta ja lapsilta.

Jännä juttu, nyt kun se " nollaamassa" niin mitä minä teen? No, Hoidan lapsia, pesen pyykkiä.....

Mä haluun pippelin!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitapa miettimällä OMALTA kohdaltasi, kuinka sen saisit muutettua, ainakin oman lähi-maailmasi osalta. Älä tyydy siihen, mitä sinulle tuodaan eteen, vaan tee omat ratkaisusi.

Vierailija
2/2 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihan kaikki miehet eivät ole tuollaisia sovinistisikoja. Kannattaa kuitenkin omassa perheessään itse pitää puolensa, ettei mene mahdottomaksi. Täytyy vaatia omia oikeuksia ja huolehtia, että tasa-arvo tapahtuu kotona kotitöissä ja lastenhoidossa, asenteissa ja kaikessa muussa. Anna kuulua ukollesi, mikä on oikeus ja kohtuus, äläkä suostu kaikenlaiseen kohteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä