"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Vierailija kirjoitti:
En seuraa muusikoita, kuuntelen musiikkia.
Siitä syystä että joku taiteilija on kusipää tms en osaisi edes ketään boikotoida.Runsaasti boikotoin toki vain sen takia että OMASTA MIELESTÄNI hänen/heidän musa ei ole omaan korvaan hyvää.
Miksi sekoittaa jotsin henkilökohtaisia oletuksia artistin tuotoksiin?
Minusta ne lyriikat esim. alkavat kuulostaa ihan tekopyhältä paskanjauhannalta, kun paljastuu, että millainen tyypi ne onkaan todellisuudessa väsännyt (tai tulkitsee). Ei sille voi mitään, että jos joku ihminen antaa itsestään todella ärsyttävän kuvan, niin se musiikki menee siinä samalla myös pilalle. Sitä alkaa kuuntelemaan jotenkin ihan eri korvalla sen jälkeen.
Minulla tuo sama koskee näyttelijöitä, jos joku näyttelijä ärsyttää minua tai on vastenmielisillä ulostuloillaan tullut julkisuuteen, niin en pysty enää pitämään hänen roolihahmoistakaan missään sarjoissa. Ja ne sarjat/elokuvat menevät myös tämän myötä ikäänkuin "pilalle", eikä niitä jaksa enää seurata, kun ei kiinnosta mitä tämän näyttelijän roolihahmoille tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Chisua en voi sietää, tekotaiteellista höpönlöpöä. Kaija koon valkoroskaisuusbiisit myös puistattaa.
Chisu oli joskus hyvä. Nykyään vaan en ymmärrä kun on niin niin taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesalaa, kun on noussut k_si päähän. Liian ylpeä meritteihin nähden.
>Noussut käsi päähän
Mitä hän tarkoitti tällä?
Vierailija kirjoitti:
Pitkään boikotoin Lauri Tähkää, koska se yhtyeen hajoittaminen tekstiviestillä oli moraalitonta. Inho on laantunut, kun biisejä se osaa kyllä kirjoittaa.
Oletko tietoinen ettei Tähkä tee itse biisejään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrä meni boikottiin kun Roope Salminen sai edelleen jatkaa juontajana. Harmi sinällään, koska pidin tuosta ensimmäisestä kaudesta todella paljon eikä mulla aiemmin ollut Roopeakaan vastaan mitään syvempää inhoa, vaikka ei koskaan mikään hyvä esiintyjä ole koskaan ollutkaan. Kaiken lisäksi nyt tämä viimeisen tempaus, jossa Salminen rakentaa imagokonsultin huolella luomaa comebackiä julkisuuteen. Linjaksi on otettu alkoholismi, jolla varmasti valkopestään kaikki vastenmielinen käyttäytyminen ja kohta ollaan taas koko junttikansan suosikkivävy-Roope. Uppoaa toki suomalaiseen tuulipukukansaan. Suomessa saa käytännössä mitä tahansa anteeksi, jos sanoo tehneensä teon kännissä. Nyt sitten ratsastetaan omalla alkoholismilla, kun on ensin vuositolkulla porattu lööpeissä mutsinsa alkoholismista ja syyllistetty häntä siitä.
Sanomattakin selvää, että Myyrän lisäksi kaikki muutkin ohjelmat tulevat olemaan boikotissa, jossa tämä limanuljaska on mukana.
Mä kuulun taas (ja tulen aina kuulumaan) siihen koulukuntaan, jonka mielestä on väärin antaa tuomio siitä että nukkuu ilman vaatteita jonkun täysi-ikäisen vieressä. Tuosta alkoholismihommasta olen samaa mieltä, olisi kannatanut olla sepostelematta moisella.
Ottamatta kantaa tuohon, onko vieressä nukkuminen moraalisesti väärin tai laissa kielletty, minulla riitti Salmisen imagon pilaamiseen ihan ne hänen itsensä lähettämät, limaiset tekstiviesti. Mm. "Ois super kivaa tulla ja tuottaa sulle orgasmi tho". Yööööööh, ei tuon jälkeen kiinnosta enää pätkääkään mitä tuo mies tekee tai esittää :D
Kyllä. Kaikkia niitä, jotka kitisevät julkisuudessa koronarajoituksista. Ymmärrän kyllä, että viihdeteollisuus ym. kärsii pahasti nyt, mutta niin kärsii moni muukin ala.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Mäkeä ja aion boikotoida häntä koko loppuelämäni.
Minulla myös mennyt maku niihin jotka tekee yhteistyötä Teemu Mäen kanssa. Mikko Kivinen esim.
Kela, Vilkkumaa, Kuustonen, Ultra Bra ymt. ylisuvaitsevaiset maailman halaajat.
Vesala, Vilkkumaa, Anna Puu. Paskaa musaa ja väärät mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää, pikkupoikiin sekaantuva narkki, hyi! Danny, elosteleva pappa eikä osaa edes laulaa. Nuo kaksi tuli mieleen.
Sitten on näitä nuoremman polven narkkareita, Samu, Gabriel, Juno... mitä kaikkia hörhöjä. Ihan inhottaa.
Naisista se Erika Vikman rukka on ihan pihalla. Ite sössi laulajan uransa halvalla lookillaan.
Onhan noita. Onneks ei oo pakko kattoo eikä kuunnella.Kuinka pihalla sä oletkaan?
Nuoremman polven narkkarit. :`D Näytä mulle "nuoremman polven solisti", joka ei olisi jotain aineita jossain vaiheessa elämäänsä käyttänyt?
Erikan urahan lähti nousuun, kun tyylinsä vaihtoi.
Te narkit ootte siitä erityisen ärsyttäviä, kun kuvittelette että kaikki käyttää. Ei käytä.
Olet väärässä. Kyllä ne on juopot, jotka kuvittelee, että kaikki dokaa (ja ne jotka ei dokaa, haluaisi kuitenkin).
Me narkit sen sijaan tiedetään erittäin hyvin, ettei valtaosa tiedä huumeista yhtään mitään. Toisin on musiikkialalla, jossa huumeet sallitaan ihan eri tavalla, mutta sitähän ei suurelle yleisölle kerrota nimenomaan tämän asenteellisuuden takia. Kukapa haluaisi sylkykupiksi ja boikotoinnin kohteeksi?
Mut elä sinä vaan fantasioissasi. Kunnon ihmiset vetää viinaa, eikö?
Niin, huumeidenkäyttö on tosiaan niin suurta salatietoa eikä sen ainepäissään arvaamattomasti sekoilevan narkin ylevistä tarkoitusperistä suuri yleisö tiedä mitään kun niitä ei oikeasti ole olemassakaan.
Aineidenkäyttöön näyttää liittyvän sekä suuruudenhulluus että vainoharhaisuus jotka yhdessä saa kuvittelemaan että niiden käyttäjällä on jotain salattua tietoa mitä muilla ei ole. Ainoa mitä aineidenkäyttäjillä on, on sekaisin oleva aivokemia. Osalla se jää pysyväksi tilaksi.
Vierailija kirjoitti:
Cheek :D kaksi syytä:
- musiikki on paskaa
- on kokoomuksen airut
Minustakin artistin tulee olla vihervasemmistolainen,maailmaahalaava rahanjakaj(toisten),ei sitä rahaa haaliva.
Axl Smith, Roope Salminen ja muut seksuaalirikoksista tuomitut. Boikotoin mm. koko MTV3-kanavaa Roopen takia.
Mikäs se olikaan se mieskoomikko, joka löi hevosta tositv:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Olette varmaan itse oikein jalomielisyyden multihuipentumia.
Ihmiset tuomitsevat ihan älyttömän helposti nykyään toisia. Cancel-kulkttuuri on sitä, että ihminen ei saa tehdä virheitä ja olla erehtyväinen.
On virheitä ja on virheitä. Joku voi somettaa sontaa nuorena ja toinen voi kiduttaa ja tappaa kissan ja videoida sen ja kutsua sitä taiteeksi. Mielestäni näillä asioilla on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Kela, Vilkkumaa, Kuustonen, Ultra Bra ymt. ylisuvaitsevaiset maailman halaajat.
Kela? Mitä pahaa Kansaneläkelaitos on tehnyt?
Lappilainen keskustapoliitikko, joka osallistui kissanrääkkäykseen ja tappoon (tarkemmin sanottuna kissan ja pentujen), sai tuomion. Listalta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Leikolan hauskuus loppui siihen kun veti hevosta nyrkillä turpaan
Mikä tämä keissi on, onko jotain linkkejä jos et jaksa itse kirjoittaa tiivistelmää?
Ai Ismohan se ihmispe*se olikin.
Toi Vesala on jännä esimerkki siitä, miten ihminen voi tuhota oman hyvän brändinsä nopeasti oudoilla ulostuloilla. Naisella oli hyvä meininki vielä silloin Vain Elämää aikoihin ja selvästi todella lahjakas siinä mitä tekee.
Sitten kuvitteli, että on kaikkien alojen asiantuntija ja kaikkeen pitää sanoa mielipide. Lopputuloksena vaikuttaa olevan kusipäinen ja saa vihaa kaikkialta. Miten tässä näin kävi?
Näin itsekin olen havainnut, kun tunnen muutakin elämää kuin baarielämää. Ihmiset luulee vaikka mitä kannabiksestakin.