Oletko kokenut tänään mielihyvää ja iloa
Kommentit (21)
Masentaa tänään törkeästi. Onko se tämä kevät ja tiedottumuus tulevasta. En tiedä yhtään millaista mun elämä on kesällä ja siitä eteenpäin.
Sai nukkua pitkään ja aamiainen oli hyvä. Ulkona oli lämmintä ja aurinko paistoi. Kolmen tunnin kävelylenkin jälkeen naamaa punottaa. Seksi oli rentouttavaa ja nyt voi palstailla aivot narikassa.
Istuin monta tuntia parvekkeella lukemassa hyvää kirjaa. Se oli ihanaa.
Olen viimeksi ollut sillai huolettoman ja kevyen iloinen joskus viime vuoden helmikuussa tai maaliskuun alussa. Koronan tultua maisemiin, en ole enää osannut iloita.
Sain tärkeitä asioita hoidettua ja yhden päätöksen tehtyä erään ihmisen suhteen.
Kiva kevätpäivä, kukkaset puskee ja linnut karjuu.
Ilma on sees ja frees.
Kyllä, kävin pitkällä luontoretkellä ja kävelin samalla 10km, sisustin parvekkeen, lasten kanssa oli hauskaa, sain hyvää ruokaa ja kaiken lisäksi olen rakastunut. Koko ajan pieni euforia päällä!
En. Kurkkasin omaveroon ja saan ensimmäistä kertaa elämässäni mätkyjä. Vielä 1200e ja maksupäivät osuu keskelle äitiyslomaa. Nyt mietin miksi olen niin epäonnistunut ja huono yksilö etten edes veroista selviä. Lastenhoidostakaan tuskin tulee mitään tällaisella b-luokan kansalaisella
Aamupalan jälkeen penispumppu treeni. Viimeisen sarjan aikana laukesin sinne pumppuun kun olin ylikiihottunut ja fantasioinut.
Firman toimintaohjeet kohta päivitetty.
Kävin pyöräilemässä, söin eilen tekemääni hyvää kalakeittoa ja sain palautettua tänään ajoissa opiskeluihin liittyvän tehtävän, johon olen tyytyväinen - aloitin onneksi ajoissa ja luennolta oli hyvät muistiinpanot.
Lapsen kanssa leivottiin korvapuusteja ja askarreltiin pääsiäiskoristeita. Ihana nähdä oma lapsi iloisena ja puuhakkaana ❤ Muuten on tullut lähinnä lueskeltua ja loikoiltua sohvalla. Ruuan sentään laitoin, kebab-tortillat, nam! Kohta kylpyammeseen kylmän lonkeron kanssa, kasvonaamion laitoin juuri. Ihan kiva, rento sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
En. Kurkkasin omaveroon ja saan ensimmäistä kertaa elämässäni mätkyjä. Vielä 1200e ja maksupäivät osuu keskelle äitiyslomaa. Nyt mietin miksi olen niin epäonnistunut ja huono yksilö etten edes veroista selviä. Lastenhoidostakaan tuskin tulee mitään tällaisella b-luokan kansalaisella
Se on arvio ja voi muuttua tämän vuoden tulojen takia suuntansa.
Olen kokenut :) Aamusella keitin kahvit niin lisukkeena oli pistaasipullaa, huippuhyvää :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen, valtavasti. Lasten kanssa touhuttiin ja askarreltiin. He piirtelevät minulle hyvää pääsiäistä-kortit. Aurinko paistoi ja ulkoiltiin.
Illalla mies hoiti lapsia ja minä vain lepäilin, mikä oli ihanaa. Puhuin siskon kanssa puhelimessa ja suunniteltiin pääsiäistä. Kuuntelin Bachin lyhyen konsertin.
Nämä tulee mieleen.

Karkista ja sipsistä sekä päiväunista.