Kerro lääkedosettisi sisältö aamuin/illoin. Arvaa viestin lähettäjän sairaudet
Aamulla: Salazopyrin, losartan, zanidip ja prednisolon
Illalla Salazopyrin, Ezetimib, bisoprolol, opamox
Kommentit (31)
Ap:n lääkityksellä tulisi enemmän vainajia, kuin Koronapiikiltä kieltäytymisellä.
R. I. P.
Aloittajalla on verenpainetauti kuten minullakin, ja lisäksi reuma(?) ja mielenterveyden ongelmia, ahdistusta kenties?
Itsellä aamuin illoin Orloc ja Losartan/hydrochlorothiazide, illalla lisäksi Zanidip ja Metforem.
Ei tarvita tableteille dosettia, kun aamuisin otettava vain Montelukast ja Zyxal. Illalla ei mitään. Suihkeet ei dosettiin mahdu.
Minulla ei ole noista AP:n myrkyistä kuin Betasalpaaja bisopropolol. Muita mainitsemattomia on pikkukylän apteekin valikoiman verran!
Minulla ei ole dosettia, aamulla otan bisoprololin, ja sain toisenkin lääkkeen kun se ei riittänyt. En vaan muista mikä, saattaisi olla losartan, tai joku samankuuloinen.
Kalsium + D-vitamiini aamuisin.
Tarvittaessa Burana ja/tai melatoniini.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita tableteille dosettia, kun aamuisin otettava vain Montelukast ja Zyxal. Illalla ei mitään. Suihkeet ei dosettiin mahdu.
Allergia ja/tai astma
Ap:lla joku suolistosairaus?
Minun lääkkeeni: Venlafaksiini, Bisopropoli, Cerazette, Simvastatiini ja Arthro, illalla Ketipinor
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla joku suolistosairaus?
Minun lääkkeeni: Venlafaksiini, Bisopropoli, Cerazette, Simvastatiini ja Arthro, illalla Ketipinor
Masennus, korkea verenpaine, korkea kolesteroli, ehkäisyn tarve, nivelkipuja, unettomuutta.
Päivittäin monivitamiinipore,satunnaisesti Buranaa ja melatoniinia. Ikä 64 v.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin monivitamiinipore,satunnaisesti Buranaa ja melatoniinia. Ikä 64 v.
Olet onnekas:)
Itse sain beetasalpaajan 35-vuotiaana korkeaan verenpaineeseen ja 120 huitelevaan leposykkeeseen.
Aamulla: Sertalin, Peratsin, Nalterexon, Bisoprolol.
Illalla: Olantsapin, Ketipinor, Peratsin, Bisoprolol.
Joku burana joskus jos tarttee,hyvin harvoin.
mies 46v.
ja verenpaineeseen voi vaikuttaa ihan omilla valinnoilla.
Hulluuden oireisiin määrättyjä lääkkeitä kaikki.
Pysy sisätiloissa. Älä poistu kotoa!