Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviottomassa suhteessa elävä: miksi luulit, että saisit hyväksyntäni?

Vierailija
28.03.2021 |

Mitä oikein kuvittelit silloin? Et TODELLAKAAN saa. En kuuna päivänä tule hyväksymään aviottomia suhteita. Niin. Mites nyt suu laitetaan?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako synti, että mielestäsi pappi tai kirkko ei välttämättä hyväksyisi kyseistä pariskuntaa? Eli uskotko, ettei kaikkia haluavia suostuttaisi vihkimään, jos varaisivat ajan? Ja sinäkö komppaat kirkkoa?

Ei, vaan Jumala ei hyväksy.

Minun Jumalani on avarakatseinen eikä syrji ketään. Hänen silmissään jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. 

Vierailija
22/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ulkona nykymaailmasta että millä vuosisadalla elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin miehen kanssa 22 vuotta avoliitossa ja päätettiin avioitua kolme vuotta siite. Rakkautta olisi ilman liittoakin riittänyt mutta tässä taloudellisia sekkoja vaikuttamassa. Omistetaan asunto miehen kanssa puoliksi. Miehellä poika edellisestä liitosta. Jos mies kuolee ensin niin mulle jää leskenä elinikäinen käyttö ja hallintaoikeus yhteiseen kotiin. Jos emme olisi aviossa ja mies kuolisi niin poika voisi vaatia asuntoa myytiin kun haluaisi osuutensa. Muuta omaisuutta ei ole lukuunottamatta pieniä säästöjä.

Vierailija
24/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sulta mitään.

Tottakai seurustelen ensin, enkä heti mene naimisiin ja hanki 12:sta lasta ja heti seuraavaksi Hanki eroa, koska ei enää kiinnostakaan.

Juuri näin. Ja seksiä harrastetaan vasta naimisiinmenon jälkeen. 

AP

Vierailija
25/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u mitä pask a a taas koko aloitus

Vierailija
26/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on vain jäänne menneisyydestä. Nykyään on tasa arvoiset suhteet. N 45 2 lasta ja sama mies yli 20v - EI naimisissa

Vierailija
27/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sulta mitään.

Tottakai seurustelen ensin, enkä heti mene naimisiin ja hanki 12:sta lasta ja heti seuraavaksi Hanki eroa, koska ei enää kiinnostakaan.

Juuri näin. Ja seksiä harrastetaan vasta naimisiinmenon jälkeen. 

AP

Ostatko autonkin ilman koeajoa? Minä en. 

Vierailija
28/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako synti, että mielestäsi pappi tai kirkko ei välttämättä hyväksyisi kyseistä pariskuntaa? Eli uskotko, ettei kaikkia haluavia suostuttaisi vihkimään, jos varaisivat ajan? Ja sinäkö komppaat kirkkoa?

Minun Jumalani on avarakatseinen eikä syrji ketään. Hänen silmissään jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. 

Ei, vaan tuo on se millaisen sinä haluaisit Jumalan olevan. 

Vierailija
29/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tarvitse ap:n hyväksyntää, vaan voin harrastaa seksiä vaikka joka päivä eri ihmisen kanssa, jos huvittaa

Vierailija
30/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on vain jäänne menneisyydestä. Nykyään on tasa arvoiset suhteet. N 45 2 lasta ja sama mies yli 20v - EI naimisissa

Miten tasa-arvo liittyi tuohon mitenkään? 

Kyllä voi jotkut olla pihalla.

Vierailija
31/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sellainen kuin minun Jumalani on. Kai tuo olisi jo minusta hankkiutunut eroon, jos en tällaisenaan kelpaisi. 

Vierailija
32/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala ei hyväksy ihmisiä sellaisina kuin on, miksi hän antaa ihmisten olla avoliitoissa? Kaikkivaltiaalla luulisi olevan konstit tehdä maailmasta tahtonsa mukainen, jos tahto olisi se, että kaikki olisivat vain avioliitoissa. 

Vierailija
33/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestikö vanhempasi avioliittosi?

Nimittäin itse näen, etä seurustelusuhdekin on suhde. Vai mikä se olisi, jos ei olisi suhde? ja seurustelusuhde on avioton suhde?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun on mielenkiintoista päästä toisen ymmärtämään toisten ajatusmaailmaa.

Seurustelusuhde on ennen avioliittoa. Silloin ei asuta yhdessä eikä harrasteta seksiä. 

AP

Ei kukaan tänäpäivänä suostu tuollaiseen, että mennään naimisiin ihmisen kanssa jota ei edes tunne kunnolla. Se oli eri asia silloin joskus kun oli järjestetyt avioliitot. Ja silloin se palvelikin tarkoitustaan kun mitään ehkäisyä ei ollut.

Vierailija
34/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sellainen kuin minun Jumalani on. Kai tuo olisi jo minusta hankkiutunut eroon, jos en tällaisenaan kelpaisi. 

Ei, Jumala ei hankkiudu ihmisistä eroon tuolla tavalla.

Vierailija
35/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et hyväksy, ei se minulta pois ole. Mitä siitäkin tulisi jos jokaisen sekopään tykkäämisiä kyselisi.

Vierailija
36/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin itse näen, etä seurustelusuhdekin on suhde. Vai mikä se olisi, jos ei olisi suhde? ja seurustelusuhde on avioton suhde?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun on mielenkiintoista päästä toisen ymmärtämään toisten ajatusmaailmaa.

Seurustelusuhde on ennen avioliittoa. Silloin ei asuta yhdessä eikä harrasteta seksiä. 

AP

Suhde se on seksitönkin suhde. Ei avioliitossakaan tarvitse olla seksiä, jos niinkseen tulee. Avioliiton aikanakaan ei tarvitse asua yhdessä.

Eli seksitön, erillään asuva seurusteleva pari on silti aviottomassa suhteessa keskenään.

Vierailija
37/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei kukaan tänäpäivänä suostu tuollaiseen, että mennään naimisiin ihmisen kanssa jota ei edes tunne kunnolla. Se oli eri asia silloin joskus kun oli järjestetyt avioliitot. Ja silloin se palvelikin tarkoitustaan kun mitään ehkäisyä ei ollut.

Ymmärrätkö itsekään mitä sönkötät? Sehän se on se seurustelun idea, tutustua toiseen. Sinäkö tunnet vain ne ihmiset joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Valoja päälle nyt.

Vierailija
38/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä v**tuakaan kiinnosta sun hyväksynnät 😂

Ensimmäinen avioton älähti. 

AP

Itse älähdit ekana. Näkyy mistä kenkä puristaa: sinua ei huoli kukaan. Ihan sama oletko mies, nainen vai tikapuut, sinä et kelpaa.

Ota lääkkeesi tai yhteyttä hoitavaan lääkäriisi, et ole kunnossa.

Vierailija
39/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minun olisi pitänyt tietää, että tarvitsen sinun hyväksyntäsi asiaan? Miten löydän sinut jatkossa?

Vierailija
40/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala ei hyväksy ihmisiä sellaisina kuin on, miksi hän antaa ihmisten olla avoliitoissa? Kaikkivaltiaalla luulisi olevan konstit tehdä maailmasta tahtonsa mukainen, jos tahto olisi se, että kaikki olisivat vain avioliitoissa. 

Jumala sallii monien muidenkin epäkohtien olla toistaiseksi olemassa, mutta hän puuttuu siihen omana aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä