Mammojen ÄO:t
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Tee testi ja kerro tuloksesi. Minulla 116.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Todellinen äo-testi on se, uskooko johonkin nettitestiin. Jos uskoo, on äo alle 90. Käykää virallisessa testissä ja tulkaa sitten kertomaan tulos. Ai niin, ettehän te uskalla.
Tässä nyt haettiin tämän nettitestin tuloksia. Viralliseen testiin meneminen ei ihan seuraavan 25 minuutin aikana onnistu.
Voit olla täysi tampio vaikka mensan testistä tulisi 170 tulokseksi. Se, että on yhdenlajin älykäs ei tee ihmisestä älykästä. Olet älykäs vasta kun kokonaisälykkyytesi, eli kaikki osiot ( älykkyyden osa-alueet) yhteenlaskettuna tuottaa tuloksen joka viittaa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen.
Oon lukiolaisena käyny Mensan testissä. Sain silloisella asteikolla 145, nykyisin on eri asteikko. Olen älykkäämpi kuin 97% suomalaisista, liian tyhmä Mensaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla täysi tampio vaikka mensan testistä tulisi 170 tulokseksi. Se, että on yhdenlajin älykäs ei tee ihmisestä älykästä. Olet älykäs vasta kun kokonaisälykkyytesi, eli kaikki osiot ( älykkyyden osa-alueet) yhteenlaskettuna tuottaa tuloksen joka viittaa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen.
Joo, tässä siis kysyttiin, että mitä saat tästä testistä tulokseksi. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oon lukiolaisena käyny Mensan testissä. Sain silloisella asteikolla 145, nykyisin on eri asteikko. Olen älykkäämpi kuin 97% suomalaisista, liian tyhmä Mensaan.
126 nykyisellä asteikolla.
Vierailija kirjoitti:
Sama tulos, samanikäisenä. Jos tämä on 126 nykyisellä asteikolla, niin se varmaan sitten on.
Joskus leikkaa, mutta aivan yhtä usein pidän itseäni ihan idioottina. 🤭
Vierailija kirjoitti:
139
Osa tehtävistä on logiikaltaan puutteellisia. Osa meni itseltä yli hilseen.
Mistä päättelet osan tehtävista olevan logiikaltaan puuttellisia?
"Älykkyysosamääräsi on noin 130 , joka on korkeampi kuin 97.7 prosentilla väestöstä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
126 nykyisellä asteikolla.
Korjaan, keskihajonta olikin 24, mikä tekee 128.
Olen joitakin vuosia sitten käynyt mensan testissä, koska minua pidettiin lapsena jonkin sortin lapsinerona. Sain tuloksen 143. Sinänsä hauskaa, että älykkyys periytyy äidiltä, koska minun lapseni on kehitysvammainen, joten ei meillä periytynyt. Älykkyydellä ei mielestäni ole kovin paljon väliä. Itseltä puuttuu kunnianhimo ja kiinnostus kaikkeen, joten en ole menestynyt. En myöskään halua tehdä vaativaa työtä, koska lapsi tarvitsee minua paljon.
Sori, siis tehtävään 34.