Mammojen ÄO:t
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Tee testi ja kerro tuloksesi. Minulla 116.
Kommentit (38)
Kiitos kysymästä. Kävin virallisessa älykkyystestissä (Mensa Finland, Helsinki) ja tulos oli riittävän korkea siihen, että voin liittyä Mensan jäseneksi.
Tiesittekö muuten, että ÄIDIN älykkyys ja koulumenestys periytyy lapsille paljon voimakkaammin kuin isän älykkyys ja koulumenestys?
Juuri tuon takia naisia kiinnostaa miehen rahat ja yhteiskunnallinen asema. Miehen älykkyydellä ei ole väliä, kunhan osaa levitellä rahojaan avokätisesti vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Kävin virallisessa älykkyystestissä (Mensa Finland, Helsinki) ja tulos oli riittävän korkea siihen, että voin liittyä Mensan jäseneksi.
Tiesittekö muuten, että ÄIDIN älykkyys ja koulumenestys periytyy lapsille paljon voimakkaammin kuin isän älykkyys ja koulumenestys?
Juuri tuon takia naisia kiinnostaa miehen rahat ja yhteiskunnallinen asema. Miehen älykkyydellä ei ole väliä, kunhan osaa levitellä rahojaan avokätisesti vaimolle.
Ei minua kiinnosta. Itseni ja lapsen onnellisuus kiinnostaa paljon enemmän ja siihen vaaditaan hieman erilaista sisältöä kuin raha.
Olen varmaan sitten tyhmä.
Taso alkaa hahmottua. Kuusi kommenttia, joista yksikään ei oikeasti vastannut kysymykseen.
139
Osa tehtävistä on logiikaltaan puutteellisia. Osa meni itseltä yli hilseen.
Todellinen äo-testi on se, uskooko johonkin nettitestiin. Jos uskoo, on äo alle 90. Käykää virallisessa testissä ja tulkaa sitten kertomaan tulos. Ai niin, ettehän te uskalla.
On mitattu virallisesti, 147. Tuskin lisäkoulutusvuodet mittauksen jälkeen ainakaan on tyhmentäneet mua tuosta..
Vierailija kirjoitti:
139
Osa tehtävistä on logiikaltaan puutteellisia. Osa meni itseltä yli hilseen.
Eukä ole.
Vierailija kirjoitti:
On mitattu virallisesti, 147. Tuskin lisäkoulutusvuodet mittauksen jälkeen ainakaan on tyhmentäneet mua tuosta..
Luulisi sitten äo:llasi ymmärtävän paremmin... Ei se koulutus tietenkään laske mutta kuluneet vuodet laskevat. Se ettet tiedä näin simppeliä asiaa asettaa ilmoittamasi tuloksen kyseenalaiseksi.
Aika vaisuksi jäi 163.