Tuttu pariskunta teki erikoisen ratkaisun, muuttivat erilleen
mutta pysyvät aviossa. Vaimo muutti eri paikkakunnalle ja mies jäi asumaan taloa. Taloudellisesti mahdollista kun ovat saaneet säästöön vuosien varrella paljon. Tämä ulkomailla joissa asumiskustannukset ehkä pienemmät, mutta mitä mieltä tuollaisesta ratkaisusta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo pari vuotta nukuttu omissa huoneissa. Joten, ymmärrän tuon täysin! Meillekin tekisi hyvää jos kummallakin olisi omat asunnot. Tai olisi edes se mökki, jonne toinen voisi välillä hilppasta huilimaan vähäksi aikaa.
Minä en ole koskaan edes muuttanut nukkumaan toisen kanssa. Yksin nukkuu parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös tällaisen pariskunnan. Nainen treffailee muita miehiä, kun ei ole omansa kanssa.
Mistä tiedät mitä pariskunta on sopinut keskenään? Heillä voi olla avoin suhde ja avioliitto voimassa juridisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt niin erikoista minusta ole. Oikeastaan tekisi vaan hyvää monellekin parille asua erillään.
Montako tällaista paria tunnet?
Kaksi. Kummitätini miehineen ja minä itse miehineni.
Suosittelen, ei tule se tappava arki ja todellakin voi viettää yhdessä vain hyvää aikaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mites he intiimielämänsä eli sen varsinaisen parisuhteensa hoitavat jatkossa? Muu hellyys ja läheisyys? Vai ovatko aseksuaaleja?
Aika kuivaa se on monessa parisuhteessa, vaikka saman sängyn jakavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites he intiimielämänsä eli sen varsinaisen parisuhteensa hoitavat jatkossa? Muu hellyys ja läheisyys? Vai ovatko aseksuaaleja?
Aika kuivaa se on monessa parisuhteessa, vaikka saman sängyn jakavat.
Absence makes the heart grow fonder, sanovat britit.
16 vuotta eri makuuhuoneissa, 4 lasta saatu samassa ajassa. Nukuttiin jo ennen lapsia usein erillään, kun haluan nukkua rauhassa, mutta eka raskaus oli viimeinen niitti.. jos olisi varaa rakentaa isompi talo, haluaisin ehdottomasti oman siiven, jonne miehellä ja lapsilla ei asiaa sotkemaan. Itse haluaisin myös enemmän yksinäisyyttä ja nimenomaan kotona.
Niin? Ei se nainen sen uskollisempi olisi, vaikka asuisivat yhdessä.