Onko huono äiti, jos lähtee viihteelle vauvan ollessa 2 kk vanha?
Esikoiselta kävin vasta sen ollessa 8-kuinen....:( Miten tupakointi vaikuttaa imetykseen?
Kommentit (10)
ja tupakkaakin poltin.....sen verran vähän kuitenkin otin, että aamuyöllä jo imetin.
Tosin täältä ei kannata ko. kysymystä kysyä. vrt. varpajaiskeskustelu...
T: kahden lapsen äiti joka olisi miehenä varmasti juhlinut varpajaisia!!!!
Aina on pakko saada lapset johonkin ja ryyppäämään, perjantai ja lauantai. Minusta se on kummallista.
Tässä tapauksesahan isä on yhtä hyvä ja sitoitunut vauvaan kuin äitikin.
Olisko tilanne eri jos äiti nukkuisi uupumusta ja univelkaa kotona kun isä heräisi vauvan kanssa? kun että äiti onkin baarissa parilla siiderillä ja rentoutuu? Mistä se vauva sitä eroa huomaa? Vai eikö koliikki lasten äiti saa koskaan turvautua hoitajaan?
en ole lukenut varpajaiskeskustelua enkä taida edes jaksaa.
Ei kai kukaan niin mustavalkoisesti ajattele suoraan, että sen perusteella olisi huono/hyvä äiti?
Itse olin kyllä silloin vielä NIIN väsynyt että en olisi jaksanut. Enkä halunnut. Ja koska imetin, en olisikaan pystynyt olemaan pitkään poissa (tai rinnat olisivat räjähtäneet...)
niin miten sen äidin roolin kanssa oli?
Luulisi, että parempi vaihoehto olisi nukkua kunnolla vaikka kaverin luona.
Krapulainen äiti koliikkivauvan kanssa ei oikein kuulosta hyvältä :(
t. 11
Minä lähden ekaan kertaa viihteelle ensi kuun vika pvä ja lapsi on sillon 6.5 kk ja odotan ihan sikana,että minut ristiinnaulitaan tällä palstalla!!!
minä olin ekan kerran ulkona ekan kanssa ku oli kuukauden vanha ja toisen muksun ollessa 2.5kk vanha eikä ole huonoa omaa tuntoa...
kyllä äiditkin saa mennä!