Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu ja hitaasti eteneminen

Vierailija
28.03.2021 |

Haluaisin kuulla näkemyksiänne siitä, että miten nopeasti olette edenneet deittailussa ja kuinka hyvin juttu sitten on luistanut deittailun etenemistahdin mukaan. Tapasin tässä taannoin miehen, joka treffien päätteeksi sanoi hänelle tulleen kaverivibat ja kysyi kuitenkin minun mielipidettäni ja tämän jälkeen pyysi minun olevan häneen yhteydessä jos haluaisin tulla käymään. En siis osannut sanoa juuta enkä jaata, kun ensitreffien jälkeen vibat itselleni pitää olla myös kaverilliset, jotta suhde voisi olla muutakin kuin seksisuhde ja olen muutenkin aika hidas prosessoimaan kokemuksiani ja tunteitani. Olin vähän tyrmistynyt tuosta kommentista ja siitä että kaveriviban jälkeen mies kuitenkin kutsui minut mahdollisesti seuraavilla treffeillä kotiinsa. Tämä mies on ollut sinkkuna vasta vähän aikaa ja itse pidempään ja kaikenlaista suharia olen tapaillur ja eri nopeuksilla olen edennyt, mistä ehkä itselleni huonoiten toimineet suhteet joissa edetty nopeasti seksiin ja sitten toisesta on paljastunut mm. Alkoholismia, seksiriippuvuutta, sitoutumiskyvyttömyyttä tai hurjaa omistushaluisuutta, joskus nämä kaikki samassa paketissa tai sitten joitain noista erikseen. Miten teistä deittailussa kannattaa edetä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siis kokeillut nopeaa etenemistä ja hitaampaa eikä mikään toimi, niin miksi deittailet paskoja miehiä?

Vierailija
2/3 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet siis kokeillut nopeaa etenemistä ja hitaampaa eikä mikään toimi, niin miksi deittailet paskoja miehiä?

Saatat olla asian ytimessä. Ehkä suurin ongelma itsellä se että oman seksuaalisen halun herättää ulkomuoto, en paljoa siltä vaadi ja tuntuu oudolta että kaikki ulkomuodoltaan mua miellyttävät ovat "paskoja ihmisiä" ja seksuaalinen puoli suhteessa on itselle yhtä tärkeä kuin muukin ns. kaverillinen yhteensopivuus . Itsellä ei oo kiire enää mihinkään mutta oon tässä alkanut miettimään deittailua ilmiönä ja ehkäpä mua alkanut kiinnostamaan ihmisten motiivit deittailussa ja tavallisista asioista puhuminen saattaa välittää joillekin ns. frendivibaa ja tuntuu siltä että hitaasti eteneminen koetaan uhkana, mutta joo täytyy alkaa välttämään paskoja miehiä, harmi vaan kun osalla ei lue profiilissaan mitään ja jos jollakulla lukee niin silti sitten kirjoitukset ei ole linjassa tekojen kanssa ja tästä syystä olen ollut paljon myös deittailematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hidas etenijä, mutta myönnän suoraan, ettei minulla ole mitään hajua nykydeittailusta. Ennenaikaan oli ihan ok, että ensin tavataan kerran ja sitten molemmat on tahoillaan ja koska en innostu heti uusista ihmisistä, niin tapaamani miehet on ottaneet uudestaan yhteyttä jos on kiinnostanut. Tunnistan miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, mutta mulla on muita kohtaan alkuun aika neutraali asenne ja vasta muutaman tapaamisen jälkeen tiedän kiinnostaako. 10 ekaa tapaamista on sellaiset, että jos tulee joku turn off niin se oli sitten siinä, mutta sen jälkeen hommaa voi sanoa vähän vakaammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä