Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa ja nyt ignoorannut kokonaan, tuliko ero?

Vierailija
28.03.2021 |

Meille tuli riitaa eilen, kun ensinnäkin ei oltu siis nähty 4 päivään, ja mies sanoi aiemmin, että kun minulla alkaa vapaapäivät niin kyllä tehdään jotain, koska tosi kova ikävä.

Eilen mulla siis alkoi vapaat, soitin miehelle 4 aikaan iltapäivällä, että monelta siis nähdään. Mies vastasi, että haluaa vielä jatkaa nukkumista jonkun aikaa. Petyin tästä, koska nämä 4 päivää kun ei nähty, mies jaksoi herätä jo puolen päivän aikaan ja viettää päivällä aikaa ystäviensä kanssa, mutta kun minua olisi tarkoitus nähdä, niin ei taaskaan voitaisi nähdä päivällä (nähdään siis aina vain illalla). Tästä hieman suuttuneena sanoin, että taisi sitten olla kiva ilta eilen kun noin myöhään nukuttaa, niin mies sanoi vaan että "joo en kyllä kotona ollutkaan oikeastaan yhtään". Vastasin tähän "hyi v * ttu", lähinnä siksi että vastaus oli niin välinpitämätön ja olin muutenkin pettynyt, että miestä ei sitten kuitenkaan tuon enempää kiinnostanut viettää vapaita kanssani. Hän sanoi, että eihän ollut määritellyt nähtäisiinkö lauantaina vai sunnuntaina..

Niin mies alkoi vaan raivota, miten sairas ja epäileväinen olen ja minun pitäisi ottaa lääkkeet. Ja kun yritin sanoa että en kyllä meinannut että hän olisi minun selän takana eilen mitään tehnyt tms, niin hän vain huusi että "turpa kiinni pässi soitan kohta", löi luurin korvaan eikä soittanut. Eikä vastannut minulle enää. Sanoin myös tämän puhelun aikana, että en halua noin ilkeää ihmistä elämääni, ja hän sanoi että ei halua noin epäilevää ihmistä elämäänsä. Silti lupasi soittaa.

Nyt hän on ignoorannut minua siitä asti, rikkoi siis lupauksensa soittaa, eikä vastannut minun puheluuni enää kun olisin halunnut yrittää sopia. Viestejäkään ei ole aukaissut yli 12 tuntiin. Ja mies tekee tätä todella usein jos tulee vähänkin kinaa, että ignooraa minut yli vuorokaudeksi.

Tiedän minussakin olleen vikaa kun aloin heti angstaamaan kun hän ei ollutkaan kanssani ennen iltaa, kun halusi nukkua vielä yli iltapäivän (eikä sitten lopulta ollutkaan koko päivänä kanssani) ja että tuo "hyi" lauseeni varmaan kuulosti epäilevältä. Mutta että tuon takia mies haukkui minut täysin ja ignoorasi kokonaan..

Onko tässä mitään järkeä? Ilmeisesti tämä nyt sitten kai oli ero, kun ei mies vastaa että oltaisiin saatu puhuttua ja sovittua..

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi aikuisen sinua arvostavan miehen käytöstä?

Miksi siedät tuollaista? Mies kuulostaa ihan teinipojalta. Tosin moni sen ikäinen osaa olla fiksumpi.

Käyttääkö mies alkoholia tai huumeita? Lupailee nousuhumalassa kuun taivaalta ja on niin ihanaa. Sitten krapulassa on kuin perseeseen ammuttu karhu.

Arvosta itseäsi hyvä nainen...

Ei käytä huumeita, alkoholiakin aika harvoin. Pitäisikö minun nyt olla ottamatta yhteyttä mieheen ja ignoorata takaisin?

- Ap

Vierailija
62/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katselisi tuollaista kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän aloituksen perusteella sanoisin että lopettakaa suhde.

Vierailija
65/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 17 tuntia jo vastaamatta jälleen. En voi ymmärtää. Tämä alkaa olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus tässä "suhteessamme", koska näin käy joka viikko.

- Ap

Vierailija
66/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väkivaltaisesta perheestä vai miksi erityisesti etsiydyt huonosti kohdeltavaksi? Läheisriippuvainen? Lopeta toi suhde ja pientä reflektiota sen kanssa pliis, että miten annat sua kohdella.

Vierailija
67/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 17 tuntia jo vastaamatta jälleen. En voi ymmärtää. Tämä alkaa olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus tässä "suhteessamme", koska näin käy joka viikko.

- Ap

Mikä teitä pitää yhdessä?

Vierailija
68/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Mikä teitä pitää yhdessä?

En tiedä enää itsekään.. kai jotenkin mietin, että olenko vain itse tiukkapipo, mutta minusta tämä on kyllä enemmän vain säätöä kuin oikea parisuhde..

- Ap

Vierailija
69/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa mieleen, että oletko kasvanut väkivaltaisessa tai alkkisperheessä.

Vierailija
70/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Sellasta miestä ei oo, joka jaksas kattoo AP:n kaltasta naista, joka vaatii miehen käyttävänsä vapaa-aikansa vain ja ainoastaan naiseen. Yritäppä päästä eroon tosta mustasukkasuudestas ennen kui alat piinaamaan seuraavaa miestä. Onnee matkaan.

Tästäkin nössöstä, joka ei ole koskaan seurustellut ja pelkää naisia on tullut palstalla katkera kilttimies.

Vierailija
71/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kanssa mieleen, että oletko kasvanut väkivaltaisessa tai alkkisperheessä.

En ole, ja itseasiassa vanhempani ovat yhdessä vieläkin. Ja ovat ihan perus onnellisia, eivät riitele jatkuvasti tms. Eli ihan ehjästä perheestä olen.

- Ap

Vierailija
72/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Nyt on selvästi tilanne, jossa vaihtamalla paranee. Älä enää tartu tikkuun lyhimpään. Älä ole Milla.

Vierailija
73/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen kanssa seurustelusta saat vain huonon itsetunnon ja parisuhteen mallin. Jo tulevia parisuhteita ajatellen, lähde.

Vierailija
74/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katsele tuollaista. Varsinkin jos tämä on se sama tapaus, josta on ollut ketjuja ennenkin. Tuo mies ei ole mistään kotoisin. 

Kunnioitusta ei saa kuin niin, että ei katso huonoa kohtelua. Se voi tarkoittaa suhteen lopettamista, mutta mitään arvokasta et menetä. Itse olen jättänyt yhden säätäjän, ja löysin sen jälkeen hyvän parisuhteen, jossa olo on  turvallinen ja arvostettu.

Vierailija
75/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mennyt jo yli 18 tuntia ettei ole vastannut.. vaikka eilen yritin soittaakin.. niin en kyllä enää ota yhteyttä. Harmittaa toki kun ollaan tunnettu jo neljä vuotta, mutta ei tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin antaa mennä.

- Ap

Vierailija
76/77 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen ignoorausta, eilen ei ottanut yhteyttä ollenkaan vaikka oli luvannut soittaa, ja tänäänkään ei ole vastannut. Viimeksi kun 2 pv sitten nähtiin, niin mies otti riitaan mukaan jo 3 vuotta vanhoja mokiani..

Taas tässä sitten ahdistun että tuliko ero koska eihän tuo (mielestäni) normaalia ole, että noin paljon ignoorataan jos ollaan yhdessä..

- Ap

Vierailija
77/77 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan