Riita miehen kanssa ja nyt ignoorannut kokonaan, tuliko ero?
Meille tuli riitaa eilen, kun ensinnäkin ei oltu siis nähty 4 päivään, ja mies sanoi aiemmin, että kun minulla alkaa vapaapäivät niin kyllä tehdään jotain, koska tosi kova ikävä.
Eilen mulla siis alkoi vapaat, soitin miehelle 4 aikaan iltapäivällä, että monelta siis nähdään. Mies vastasi, että haluaa vielä jatkaa nukkumista jonkun aikaa. Petyin tästä, koska nämä 4 päivää kun ei nähty, mies jaksoi herätä jo puolen päivän aikaan ja viettää päivällä aikaa ystäviensä kanssa, mutta kun minua olisi tarkoitus nähdä, niin ei taaskaan voitaisi nähdä päivällä (nähdään siis aina vain illalla). Tästä hieman suuttuneena sanoin, että taisi sitten olla kiva ilta eilen kun noin myöhään nukuttaa, niin mies sanoi vaan että "joo en kyllä kotona ollutkaan oikeastaan yhtään". Vastasin tähän "hyi v * ttu", lähinnä siksi että vastaus oli niin välinpitämätön ja olin muutenkin pettynyt, että miestä ei sitten kuitenkaan tuon enempää kiinnostanut viettää vapaita kanssani. Hän sanoi, että eihän ollut määritellyt nähtäisiinkö lauantaina vai sunnuntaina..
Niin mies alkoi vaan raivota, miten sairas ja epäileväinen olen ja minun pitäisi ottaa lääkkeet. Ja kun yritin sanoa että en kyllä meinannut että hän olisi minun selän takana eilen mitään tehnyt tms, niin hän vain huusi että "turpa kiinni pässi soitan kohta", löi luurin korvaan eikä soittanut. Eikä vastannut minulle enää. Sanoin myös tämän puhelun aikana, että en halua noin ilkeää ihmistä elämääni, ja hän sanoi että ei halua noin epäilevää ihmistä elämäänsä. Silti lupasi soittaa.
Nyt hän on ignoorannut minua siitä asti, rikkoi siis lupauksensa soittaa, eikä vastannut minun puheluuni enää kun olisin halunnut yrittää sopia. Viestejäkään ei ole aukaissut yli 12 tuntiin. Ja mies tekee tätä todella usein jos tulee vähänkin kinaa, että ignooraa minut yli vuorokaudeksi.
Tiedän minussakin olleen vikaa kun aloin heti angstaamaan kun hän ei ollutkaan kanssani ennen iltaa, kun halusi nukkua vielä yli iltapäivän (eikä sitten lopulta ollutkaan koko päivänä kanssani) ja että tuo "hyi" lauseeni varmaan kuulosti epäilevältä. Mutta että tuon takia mies haukkui minut täysin ja ignoorasi kokonaan..
Onko tässä mitään järkeä? Ilmeisesti tämä nyt sitten kai oli ero, kun ei mies vastaa että oltaisiin saatu puhuttua ja sovittua..
Kommentit (77)
Sellasta miestä ei oo, joka jaksas kattoo AP:n kaltasta naista, joka vaatii miehen käyttävänsä vapaa-aikansa vain ja ainoastaan naiseen. Yritäppä päästä eroon tosta mustasukkasuudestas ennen kui alat piinaamaan seuraavaa miestä. Onnee matkaan.
Hyi! Nyt sulla on tilaisuus päästä eroon tuosta ääliöstä. Puhelinnumero vaihtoon ja äkkiä!
M26 kirjoitti:
Sellasta miestä ei oo, joka jaksas kattoo AP:n kaltasta naista, joka vaatii miehen käyttävänsä vapaa-aikansa vain ja ainoastaan naiseen. Yritäppä päästä eroon tosta mustasukkasuudestas ennen kui alat piinaamaan seuraavaa miestä. Onnee matkaan.
Enhän ole sitä vaatinutkaan? Nytkään ei olla nähty 4 päivään ollenkaan. Mutta mies itse sanoi että sitten kyllä tehdään jotain kun mulla alkaa vapaat, eli sovittiin tämä, mutta silti mies nukkui pitkälle päivään eikä lopulta nähty ollenkaan. Miten olen siis vaatinut häntä olemaan kaiken vapaa-ajan kanssani? Tuon epäileväisyyden kyllä myönnän että ongelmia on ollut minulla sen kanssa, kuten sanoinkin. Mutta kyllä nään yhtä paljon vikaa miehenkin käytöksessä, kun puhuu noin ilkeästi, rikkoo lupauksia, nähdään vain iltaisin ja ignooraa kokonaan kun tulee riitaa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Enhän ole sitä vaatinutkaan? Nytkään ei olla nähty 4 päivään ollenkaan. Mutta mies itse sanoi että sitten kyllä tehdään jotain kun mulla alkaa vapaat, eli sovittiin tämä, mutta silti mies nukkui pitkälle päivään eikä lopulta nähty ollenkaan. Miten olen siis vaatinut häntä olemaan kaiken vapaa-ajan kanssani? Tuon epäileväisyyden kyllä myönnän että ongelmia on ollut minulla sen kanssa, kuten sanoinkin. Mutta kyllä nään yhtä paljon vikaa miehenkin käytöksessä, kun puhuu noin ilkeästi, rikkoo lupauksia, nähdään vain iltaisin ja ignooraa kokonaan kun tulee riitaa.
- Ap
Tää voi kuullostaa siust hullulta, mut vapaalla ihmiset yleensä tykkää nukkuu pitkään. Deal with it. Toi on totta, et rumasti ei sais puhuu toiselle. Mut sit ton ignooramisen pystyy ymmärtää, ku ei saa ees nukkuu rauhassa…
Kauanko olette tapailleet?
Jos suhde on tuore ja tapailuasteella, ei ehkä kannata painostaa miestä. Keksi sinäkin muuta sisältöä elämääsi ja näe häntä vain harvakseltaan. Näet sitten, miten kiinnostunut hän seurastasi on.
Jos tuntuu, että kaikki muu ajanviete menee sinun edelle, voit vetää sitten johtopäätökset siitä.
Itse en jaksaisi tuollaista, että pitää arvuutella nähdäänkö ei. Minulle ehkä = ei.
🇺🇦🇮🇱
Tämänkaltaiset aloitukset saavat minut muistamaan miksi olen halunnut erota kaikista aiemmista suhteistani ja nykyään olen tyytyväisesti vapaaehtoinen sinkku.
Ap kirjoitti:
minun pitäisi ottaa lääkkeet. Ja kun yritin sanoa että en kyllä meinannut
Tässähän se syy tulikin. Ota ne lääkkeet.
Kaffepulla kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet?
Jos suhde on tuore ja tapailuasteella, ei ehkä kannata painostaa miestä. Keksi sinäkin muuta sisältöä elämääsi ja näe häntä vain harvakseltaan. Näet sitten, miten kiinnostunut hän seurastasi on.
Jos tuntuu, että kaikki muu ajanviete menee sinun edelle, voit vetää sitten johtopäätökset siitä.
Itse en jaksaisi tuollaista, että pitää arvuutella nähdäänkö ei. Minulle ehkä = ei.
Ollaan seurusteltu yli vuosi.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
ei pysty päättämään kumpi teistä on lapsellisempi
Ehkä se joka heti olettaa toisen hyppäävän sen valkoisen ratsun selkään ja ratsastavan luokseen?
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
- Ap
Tää voi kuullostaa siust hullulta, mut vapaalla ihmiset yleensä tykkää nukkuu pitkään. Deal with it. Toi on totta, et rumasti ei sais puhuu toiselle. Mut sit ton ignooramisen pystyy ymmärtää, ku ei saa ees nukkuu rauhassa…
No siis mies on työtön, ymmärtäisin kyllä jos töissä kävisi ja sitten vapaalla haluaa nukkua. Ei koskaan nähdä päivällä, hän joko nukkuu tai jos on hereillä niin yleensä menee muita menojaan esim ystävien kanssa. Ja mies ei nukkunut enää illalla kun viimeisen kerran puhelimessa puhuttiin ja huusi että turpa kiinni pässi ja soittaa kohta kun on käynyt suihkussa. Mutta soittoa ei koskaan tullut, eikä vastannut enää. Sanoin hänelle kyllä tosin, että ei tarvitse soitella kun en halua noin ilkeää ihmistä elämääni, mutta hän sanoi silti soittavansa. Ja tiedän kyllä, että sanoin itsekin turhan kärkkäästi. Olisin asiasta halunnut anteeksi pyytää ja keskustella, mutta näköjään tulikin jo ero kun mies ei vastaa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämänkaltaiset aloitukset saavat minut muistamaan miksi olen halunnut erota kaikista aiemmista suhteistani ja nykyään olen tyytyväisesti vapaaehtoinen sinkku.
Eikö olekin vapauttavaa kun voi rauhassa vatkata katkarapuaan sohvalla ja pelata fifaa? Ei huolta naisista, eikä koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä terve, aikuinen suhde.
Parantamisen varaa ja keskusteltavaa kyllä olisi, itse olisin valmis yrittämään, mutta en taida voida mitään jos tämä loppuikin tähän.
- Ap
Mitä teet tuollaisella suhteella? Biologinen kello tikittää?
Vierailija kirjoitti:
No siis mies on työtön, ymmärtäisin kyllä jos töissä kävisi ja sitten vapaalla haluaa nukkua.
- Ap
Et sitten ole tainnut kuulla iltaihmisistä ja päiväihmisistä? Minulla ennen puolta päivää herääminen on hirveää myrkkyä, olen sitten väsynyt koko päivän. Mutta iltavuoro kun alkaa klo 16:00 niin ei ole ollenkaan vaikea pysyä virkkuna yli keskiyön (työmatkat myös). Jos miehesi on laillani iltaihminen niin joko hyväksyt sen että nukkuu aamupäivän ja on parhaimmillaan illalla, tai sitten et roiku hänessä kiinni ja etsit toisen aamuihmisen kumppaniksesi.
24-vuotias nuori nainen! Elät elämäsi parasta aikaa. Nyt mies antoi sinulle avaimet vapauteen, tartu niihin!
Ehdit vakiintua sitten aikanaan, sillä ei ole mikään kiire. Ei kannata tarrautua ensimmäiseen vastaantulijaan. Ehdit vielä tavata vaikka kenet, opiskella, matkustella ja juhlia. Nauti elämästä!
🇺🇦🇮🇱
Miksi täällä niin moni näkee vikaa vain AP:ssa, vaikka vähintään yhtä paljon vikoja näkisin kyllä myös tuossa miehessä? Ja AP sentään yritti puhua ja sopia, eiköhän jokaisessa suhteessa riitoja ole, mutta onko tuokaan oikein että yhtäkkiä vaan ignoorataan täysin vaikka luvataan soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin vapauttavaa kun voi rauhassa vatkata katkarapuaan sohvalla ja pelata fifaa? Ei huolta naisista, eikä koronasta.
No periaatteessa sama, mutta katkaravun sijasta on lettu mitä pyöritetään ja fifan sijasta menee cs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mies on työtön, ymmärtäisin kyllä jos töissä kävisi ja sitten vapaalla haluaa nukkua.
- Ap
Et sitten ole tainnut kuulla iltaihmisistä ja päiväihmisistä? Minulla ennen puolta päivää herääminen on hirveää myrkkyä, olen sitten väsynyt koko päivän. Mutta iltavuoro kun alkaa klo 16:00 niin ei ole ollenkaan vaikea pysyä virkkuna yli keskiyön (työmatkat myös). Jos miehesi on laillani iltaihminen niin joko hyväksyt sen että nukkuu aamupäivän ja on parhaimmillaan illalla, tai sitten et roiku hänessä kiinni ja etsit toisen aamuihmisen kumppaniksesi.
Ei tarvitse olla aamuvirkku, mutta jos ollaan sovittu että vapailla nähdään, eikä jaksa vielä klo 16 aikaankaan nousta sängystä vaan haluaa jatkaa unia, niin kyllä minä pettynyt olen. Ehkä sitten olen liian vaativa, kun toivon että suhteessa voitaisiin edes välillä nähdä jo ennen klo 18.. Ja kun muinakin päivinä tällä viikolla hän on jo puolenpäivän aikaan noussut, mutta eipä silloin juuri jaksa kun meidän oli tarkoitus nähdä.
- Ap
Ottamatta nyt kantaa siihen, että kuinka aikuismaiselta tuo kuvio kuulostaa, niin voin omasta puolestani sanoa, että jos on ollut kinaa, niin tarvitsen hetken "jäähtymisaikaa". Haluan olla hetken rauhassa ja tyyntyä, eli anna vähän tilaa että teiltä molemmilta pahimmat höyryt pääsevät lähtemään.
Annas kun arvaat. Olet kirjoitellut jo monta kertaa aikaisemminkin teidän suhteesta tälle palstalle. Siis mies on työtön. Ja käytännössä haluaa nähdä sinua vain kun haluaa panna. Ja sinua on neuvottu eroamaan jokaisessa ketjussa. Mutta ei kun jatkat roikkumista miehessä joka ei piittaa sinusta. Oma valintasi mutta ei kannata jatkuvasti valittaa kun ei itse tee asialle mitään.