Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa ja nyt ignoorannut kokonaan, tuliko ero?

Vierailija
28.03.2021 |

Meille tuli riitaa eilen, kun ensinnäkin ei oltu siis nähty 4 päivään, ja mies sanoi aiemmin, että kun minulla alkaa vapaapäivät niin kyllä tehdään jotain, koska tosi kova ikävä.

Eilen mulla siis alkoi vapaat, soitin miehelle 4 aikaan iltapäivällä, että monelta siis nähdään. Mies vastasi, että haluaa vielä jatkaa nukkumista jonkun aikaa. Petyin tästä, koska nämä 4 päivää kun ei nähty, mies jaksoi herätä jo puolen päivän aikaan ja viettää päivällä aikaa ystäviensä kanssa, mutta kun minua olisi tarkoitus nähdä, niin ei taaskaan voitaisi nähdä päivällä (nähdään siis aina vain illalla). Tästä hieman suuttuneena sanoin, että taisi sitten olla kiva ilta eilen kun noin myöhään nukuttaa, niin mies sanoi vaan että "joo en kyllä kotona ollutkaan oikeastaan yhtään". Vastasin tähän "hyi v * ttu", lähinnä siksi että vastaus oli niin välinpitämätön ja olin muutenkin pettynyt, että miestä ei sitten kuitenkaan tuon enempää kiinnostanut viettää vapaita kanssani. Hän sanoi, että eihän ollut määritellyt nähtäisiinkö lauantaina vai sunnuntaina..

Niin mies alkoi vaan raivota, miten sairas ja epäileväinen olen ja minun pitäisi ottaa lääkkeet. Ja kun yritin sanoa että en kyllä meinannut että hän olisi minun selän takana eilen mitään tehnyt tms, niin hän vain huusi että "turpa kiinni pässi soitan kohta", löi luurin korvaan eikä soittanut. Eikä vastannut minulle enää. Sanoin myös tämän puhelun aikana, että en halua noin ilkeää ihmistä elämääni, ja hän sanoi että ei halua noin epäilevää ihmistä elämäänsä. Silti lupasi soittaa.

Nyt hän on ignoorannut minua siitä asti, rikkoi siis lupauksensa soittaa, eikä vastannut minun puheluuni enää kun olisin halunnut yrittää sopia. Viestejäkään ei ole aukaissut yli 12 tuntiin. Ja mies tekee tätä todella usein jos tulee vähänkin kinaa, että ignooraa minut yli vuorokaudeksi.

Tiedän minussakin olleen vikaa kun aloin heti angstaamaan kun hän ei ollutkaan kanssani ennen iltaa, kun halusi nukkua vielä yli iltapäivän (eikä sitten lopulta ollutkaan koko päivänä kanssani) ja että tuo "hyi" lauseeni varmaan kuulosti epäilevältä. Mutta että tuon takia mies haukkui minut täysin ja ignoorasi kokonaan..

Onko tässä mitään järkeä? Ilmeisesti tämä nyt sitten kai oli ero, kun ei mies vastaa että oltaisiin saatu puhuttua ja sovittua..

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt kantaa siihen, että kuinka aikuismaiselta tuo kuvio kuulostaa, niin voin omasta puolestani sanoa, että jos on ollut kinaa, niin tarvitsen hetken "jäähtymisaikaa". Haluan olla hetken rauhassa ja tyyntyä, eli anna vähän tilaa että teiltä molemmilta pahimmat höyryt pääsevät lähtemään.

Toki, jos asia on näin niin ymmärrän täysin ja kuulostaa hyvältäkin idealta. Mutta olisipa hän edes sanonut että keskustellaan huomenna tms, nyt mietin vain että joko ero tuli, kun toisesta ei kuulu mitään, ja viimeiset lauseet oli nämä että en tarvitse tuollaista ihmistä elämääni..

- Ap

Vierailija
42/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarinan "mies" on työtön, kuusitoistavuotiaan tasolle jämähtänyt 31-vuotias joka nukkuu neljään iltapäivällä. Hänen elämänsä koostuu jostain hengailusta kavereiden kanssa ilman mitään huolta huomisesta.

Eivät AP ja mies seurustele. Suhde on laadultaan sellainen että AP luulee heidän seurustelevan, mutta mies lähinnä tykkää panna nuorta naista ja muuten elää tuota yli vuosikymmenen pitkäksi venähtänyttä teinielämäänsä.

Ihan AP:n oma valinta haluaako jatkaa tätä vai mennä elämässään eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi et anna miehen olla ja mennä. Hän tulee,kun haluaa. Täysin epätoivoista roikkua miehessä. Ala elää omaa elämääsi.

Vierailija
44/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, nyt juokse karkuun ja äkkiä. Mies on 31, työtön ja nukkuu kaikki päivät. Ei kukaan jaksa tuommosta katella pidemmän päälle, et sinäkään. Ja ihan ihmeellistä kissa-hiiri leikkiä. Mies tykkää siitä, että sinä jahtaat häntä ja olet pahoillasi kaikesta, siksi möksähtää tuommmosista pikkujutuista ja ei vastaile puheluihin jne. Nyt laita estot päälle miehen puhelinnumerolle ja jatka elämääsi. Ihan oikeesti, luota elämää enemmän nähneeseen.

Vierailija
45/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo mies ei välitä sinusta tippaakaan. Anna hänen mennä ja etsi itsellesi parempaa seuraa.

Vierailija
46/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarinan "mies" on työtön, kuusitoistavuotiaan tasolle jämähtänyt 31-vuotias joka nukkuu neljään iltapäivällä. Hänen elämänsä koostuu jostain hengailusta kavereiden kanssa ilman mitään huolta huomisesta.

Eivät AP ja mies seurustele. Suhde on laadultaan sellainen että AP luulee heidän seurustelevan, mutta mies lähinnä tykkää panna nuorta naista ja muuten elää tuota yli vuosikymmenen pitkäksi venähtänyttä teinielämäänsä.

Aivan samaa mieltä.

Olen elämää nähnyt 54v nainen ja annan sinulle tipsin.

Sinä olet nuori vielä ja sinulla on mahdollisuus saavuttaa hyvä parisuhde kunnon miehen kanssa. Tuo mies ei ole aviomies ainesta; 31v ja työtön, hengaa kavereiden kanssa mieluummin kuin naisystävänsä kanssa, nukkuu iltapäivään/iltaan asti, nimittelee sinua rumasti pässiksi, eikä kykene keskusteluun normaalisti vaan lopettaa puhelun ja sen lisäksi pettää lupauksen. Oliko hänellä jotakin hyvä puolia? Ei tule kirjoituksestasi ainakaan ilmi. 

Ei, ei ja ei!

Tiedän, että et ota näistä neuvoista onkeesi. Kerron sinulle tulevaisuutesi; mies laittaa sinulle parin päivän päästä viestiä ja sinä olet onnesi kukkuloilla, ettehän eronneetkaan, kun sitä pelkäsit. Päivät kuluu ja edellä mainittu toistuu jälleen, huudatte, riitelette ja puhutte rumasti toisillenne. Kohta taas pöly laskeutuu ja taas jatketaan, kunnes taas tulee riitaa. Sitten sinä tulet raskaaksi. Olet onnesi kukkuloilla, teillä on perhe. Mutta mies pysyy ennallaan, kavereiden kanssa pitää päästä usein viihteelle. Sinä muutut kärttyisämmäksi, vauva vaatii huomiota ja hoivaa, miestä harvemmin apuna ja sinä uuvut. Riidat pahenevat ja mies häviää omille teilleen. Sinä jäät yksin vauvan kanssa. 

Vierailija
47/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tätä on jauhettu vaikka kuinka monta kertaa. Aina sinua on neuvottu eroamaan. Sille et vaan voi mitään että joko mies näkee sinut panonukkena tai leluna. Miehen käytös ei todellakaan ole kunnioittavaa tai rakastavaa. Toisaalta sinä tunnut nauttivan ovimattoa olemisesta mutta miksi sitten valitat viikoittain tällä palstalla siitä ettei mies rakasta?

Vierailija
48/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pysty päättämään kumpi teistä on lapsellisempi

hei tämä!!!!

Vierailija
49/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä.

Olen elämää nähnyt 54v nainen ja annan sinulle tipsin.

Sinä olet nuori vielä ja sinulla on mahdollisuus saavuttaa hyvä parisuhde kunnon miehen kanssa. Tuo mies ei ole aviomies ainesta; 31v ja työtön, hengaa kavereiden kanssa mieluummin kuin naisystävänsä kanssa, nukkuu iltapäivään/iltaan asti, nimittelee sinua rumasti pässiksi, eikä kykene keskusteluun normaalisti vaan lopettaa puhelun ja sen lisäksi pettää lupauksen. Oliko hänellä jotakin hyvä puolia? Ei tule kirjoituksestasi ainakaan ilmi. 

Ei, ei ja ei!

Tiedän, että et ota näistä neuvoista onkeesi. Kerron sinulle tulevaisuutesi; mies laittaa sinulle parin päivän päästä viestiä ja sinä olet onnesi kukkuloilla, ettehän eronneetkaan, kun sitä pelkäsit. Päivät kuluu ja edellä mainittu toistuu jälleen, huudatte, riitelette ja puhutte rumasti toisillenne. Kohta taas pöly laskeutuu ja taas jatketaan, kunnes taas tulee riitaa. Sitten sinä tulet raskaaksi. Olet onnesi kukkuloilla, teillä on perhe. Mutta mies pysyy ennallaan, kavereiden kanssa pitää päästä usein viihteelle. Sinä muutut kärttyisämmäksi, vauva vaatii huomiota ja hoivaa, miestä harvemmin apuna ja sinä uuvut. Riidat pahenevat ja mies häviää omille teilleen. Sinä jäät yksin vauvan kanssa. 

Siinä oli todella selvänäköisesti kerrottu tämän suhteen tulevaisuus. Näin tehdään niitä kärttyisiä, elämään tyytymättömiä yksinhuoltajia. Lapsesta kasvaa isänsä kaltainen hulivilimies tai äitinsä kaltainen kynnysmattonainen. Sukupolvien pyörä jatkaa pyörimistään.

Vierailija
50/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole edes avannut viestejäni vieläkään, saatikka soittanut. Joko suhtaudun niin että tämä oli tässä ja hän halusi erota?

- Ap

Vierailija
51/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon velvollisuudet paina jos pystyy nukkumaan pitkälle iltapäivään.

Vierailija
52/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mies on työtön, ymmärtäisin kyllä jos töissä kävisi ja sitten vapaalla haluaa nukkua.

- Ap

Et sitten ole tainnut kuulla iltaihmisistä ja päiväihmisistä? Minulla ennen puolta päivää herääminen on hirveää myrkkyä, olen sitten väsynyt koko päivän. Mutta iltavuoro kun alkaa klo 16:00 niin ei ole ollenkaan vaikea pysyä virkkuna yli keskiyön (työmatkat myös). Jos miehesi on laillani iltaihminen niin joko hyväksyt sen että nukkuu aamupäivän ja on parhaimmillaan illalla, tai sitten et roiku hänessä kiinni ja etsit toisen aamuihmisen kumppaniksesi.

Ei tarvitse olla aamuvirkku, mutta jos ollaan sovittu että vapailla nähdään, eikä jaksa vielä klo 16 aikaankaan nousta sängystä vaan haluaa jatkaa unia, niin kyllä minä pettynyt olen. Ehkä sitten olen liian vaativa, kun toivon että suhteessa voitaisiin edes välillä nähdä jo ennen klo 18.. Ja kun muinakin päivinä tällä viikolla hän on jo puolenpäivän aikaan noussut, mutta eipä silloin juuri jaksa kun meidän oli tarkoitus nähdä.

- Ap

Kuulostaa masennukselta. Itse masennusjaksojen aikana voin nukkua 15-16 tuntia putkeen eikä tee tiukkaakaan. Joskus sitten olen hereillä n. tunnin ja menen takaisin petiin. Ehkä sinä olet miehelle energiasyöppö (ei välttämättä sinun vikasi, voi olla ihan vaan erilaiset ihmiset kyseessä) ja kavereitansa jaksaa tavata paremmin?

Vierailija
53/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen vastaamattomuus/täysin ignooraaminen kun luvannut soittaakin, mene jo vähän henkisen väkivallan puolelle, ainakin jos nyt kestää oikeasti yli vuorokauden? Vähän niinkuin köyden päässä roikottaisi APta. Haluatko todella miehen, joka käyttäytyy noin kun tulee riitaa?

Vierailija
54/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan mietin, olinko tosiaan itse se "sairas" joka pilasi kaiken ja karkotti miehen. Vaikka tiedänkin, että kyllä miehessäkin vikaa oli..

- Ap

Vierailija
55/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan mietin, olinko tosiaan itse se "sairas" joka pilasi kaiken ja karkotti miehen. Vaikka tiedänkin, että kyllä miehessäkin vikaa oli..

- Ap

Et ollut. Tuskin olet täydellinen, ei kukaan meistä ole, mutta miehen käytös ei kuulosta hyvältä. Hän on loukannut sinua eikä ole pyrkinyt sovintoon eikä vastannut sinun sovintoyrityksiisi.

Vierailija
56/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi varmasti parasta sun kannalta. Opettele ensin rakastamaan itseäsi.

Jos mies rakastaisi sua, niin olisi jo viimeistään edellisenä päivänä kysynyt monelta näette ja mitä tehdään.

Vierailija
57/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti tämän riidan jälkeisenä päivänä, nähtiin ja sovittiin. Ja mies sanoi, että kun tiistaina (eli eilen) mulla alkaa vapaat, niin nähdään. Sanoi myös rakkaaksi, ja että vieressäni on hyvä olla.

Noh, eilen sitten ei taas vastannut ensin viestiini. Huomasin että oli ollut paikallakin somessa, eikä silti avannut viestiäni moneen tuntiin, niin jätin viestiä että taitaa sittenkin olla pelkkää säätöä kun taas sama ignooraus. Miehen vastaus oli vaan "tääh mitenniin säätöä mitä selität".

Mutta sen jälkeen, ei taas vastannut viesteihini koko loppu vuorokautena.. eli ollut nyt yli 12 tuntia vastaamatta.. Minusta tuo on aivan tahallista ignooraamista, ja menee jo henkisen väkivallan puolelle että tekee tuota jatkuvasti..

- Ap

Vierailija
58/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida nyt olla muuta vaihtoehtoa, kuin minunkin ignoorata vain mies kokonaan.

- Ap

Vierailija
59/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa epäkypsältä ja ehkä jopa persoonallisuushäiriöiseltä. Älä ota yhteyttä ja yritä sopia.

Vierailija
60/77 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mielestäsi aikuisen sinua arvostavan miehen käytöstä?

Miksi siedät tuollaista? Mies kuulostaa ihan teinipojalta. Tosin moni sen ikäinen osaa olla fiksumpi.

Käyttääkö mies alkoholia tai huumeita? Lupailee nousuhumalassa kuun taivaalta ja on niin ihanaa. Sitten krapulassa on kuin perseeseen ammuttu karhu.

Arvosta itseäsi hyvä nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi