Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa ja nyt ignoorannut kokonaan, tuliko ero?

Vierailija
28.03.2021 |

Meille tuli riitaa eilen, kun ensinnäkin ei oltu siis nähty 4 päivään, ja mies sanoi aiemmin, että kun minulla alkaa vapaapäivät niin kyllä tehdään jotain, koska tosi kova ikävä.

Eilen mulla siis alkoi vapaat, soitin miehelle 4 aikaan iltapäivällä, että monelta siis nähdään. Mies vastasi, että haluaa vielä jatkaa nukkumista jonkun aikaa. Petyin tästä, koska nämä 4 päivää kun ei nähty, mies jaksoi herätä jo puolen päivän aikaan ja viettää päivällä aikaa ystäviensä kanssa, mutta kun minua olisi tarkoitus nähdä, niin ei taaskaan voitaisi nähdä päivällä (nähdään siis aina vain illalla). Tästä hieman suuttuneena sanoin, että taisi sitten olla kiva ilta eilen kun noin myöhään nukuttaa, niin mies sanoi vaan että "joo en kyllä kotona ollutkaan oikeastaan yhtään". Vastasin tähän "hyi v * ttu", lähinnä siksi että vastaus oli niin välinpitämätön ja olin muutenkin pettynyt, että miestä ei sitten kuitenkaan tuon enempää kiinnostanut viettää vapaita kanssani. Hän sanoi, että eihän ollut määritellyt nähtäisiinkö lauantaina vai sunnuntaina..

Niin mies alkoi vaan raivota, miten sairas ja epäileväinen olen ja minun pitäisi ottaa lääkkeet. Ja kun yritin sanoa että en kyllä meinannut että hän olisi minun selän takana eilen mitään tehnyt tms, niin hän vain huusi että "turpa kiinni pässi soitan kohta", löi luurin korvaan eikä soittanut. Eikä vastannut minulle enää. Sanoin myös tämän puhelun aikana, että en halua noin ilkeää ihmistä elämääni, ja hän sanoi että ei halua noin epäilevää ihmistä elämäänsä. Silti lupasi soittaa.

Nyt hän on ignoorannut minua siitä asti, rikkoi siis lupauksensa soittaa, eikä vastannut minun puheluuni enää kun olisin halunnut yrittää sopia. Viestejäkään ei ole aukaissut yli 12 tuntiin. Ja mies tekee tätä todella usein jos tulee vähänkin kinaa, että ignooraa minut yli vuorokaudeksi.

Tiedän minussakin olleen vikaa kun aloin heti angstaamaan kun hän ei ollutkaan kanssani ennen iltaa, kun halusi nukkua vielä yli iltapäivän (eikä sitten lopulta ollutkaan koko päivänä kanssani) ja että tuo "hyi" lauseeni varmaan kuulosti epäilevältä. Mutta että tuon takia mies haukkui minut täysin ja ignoorasi kokonaan..

Onko tässä mitään järkeä? Ilmeisesti tämä nyt sitten kai oli ero, kun ei mies vastaa että oltaisiin saatu puhuttua ja sovittua..

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty päättämään kumpi teistä on lapsellisempi

Vierailija
2/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hääppöiset tunteet, jos tuosta ero tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies sulla <3

Vierailija
4/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pysty päättämään kumpi teistä on lapsellisempi

Tiedän itsekin olleeni, ja aiemmin suhteessamme olen ollut myös epäileväinen/mustis, joten ymmärrän toisaalta miehen luulleen että olen sitä nytkin. Mutta empä päässyt asiasta enää puhumaan, ja nyt vain mietin että oliko tämä nyt sitten ero.

Tuntuu todella pahalta, että riidan jälkeen vain kadotaan kokonaan.. Miksi sanoo soittavansa mutta ei soita eikä vastaa enää.. Kyllä minä haluaisin kuitenkin, että vaikka molemmissa vikaa ollut, niin mieskin haluaisi riidat sopia..

- Ap

Vierailija
5/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

- Ap

Vierailija
6/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä muuta voi tehdä kun oottaa että se jossain vaiheessa joskus ehkä saattaa haluta taas olla suhun yhteydessä. Sä et voi asialle mitään, muuta kun alistua tilanteeseen. 

Vierailija
7/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla poika vie ja sinäkin vielä nuori. Ei kannata roikkua 'suhteessa' väkisin, kumpikin varmaan olisi onnellisempi sinkkuna. Kuulosti elämää pilaavalta kanssakäymiseltä tuo koko kuvaus.

N52

Vierailija
8/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa olla poika vie ja sinäkin vielä nuori. Ei kannata roikkua 'suhteessa' väkisin, kumpikin varmaan olisi onnellisempi sinkkuna. Kuulosti elämää pilaavalta kanssakäymiseltä tuo koko kuvaus.

N52

Mies on 31 vuotias. Minä 24 v.

- Ap

Vierailija
9/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä terve, aikuinen suhde.

Vierailija
10/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

- Ap

Lapsellisia olette silti.

Vierailija
11/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS. Jos ei miestä kiinnosta niin miksi turhaa haaskaat aikaa ja elämääsi tollaiseen luuseriin? Lisäksi tuollainen käytös, että syyttelee vainoharhaiseksi eikä tiedä minä päivänä jaksaa nähdä tai viettää aikaa kanssasi niin olisi mielestäni jo niin loukkaavaa, että lopettaisin suhteen. En jaksaisi enää vastata miehen puheluihin. Nyt ylös sieltä kynnysmaton paikalta, vähän itsetuntoa ja omanarvontuntoa kehiin ja miehelle potku persuksiin.

Vierailija
12/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä terve, aikuinen suhde.

Parantamisen varaa ja keskusteltavaa kyllä olisi, itse olisin valmis yrittämään, mutta en taida voida mitään jos tämä loppuikin tähän.

- Ap

Vierailija
13/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

- Ap

Siinä tapauksessa ero hyvä ihminen heti. Ikänne asettaatilanyeen uuteen valoon.

Mies on jäänyt henkisesti epäkypsäksi ja on ehkä jopa persoonallisuushäiriöinen, aknakin tuo kuulostaa jo henkiseltä väkivallalta.

7 v ikäero on tyypillinen sellaisissa suhteissa, väkivaltainen mies etsii nuoremman, jota voi alistaa.

Vierailija
14/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään.Se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
15/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli v i t u n uli. Hommaa uusi.

Vierailija
16/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa nuo tarinat korona-aikaan sopivaksi.

Bai oletteko niin tolloja että näette kavereita jne?

Vierailija
17/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Eiköhän toi suhde kannata jättää taakseen. Kumpikin liian kakara.

Vierailija
18/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies, jos nukkuu neljältä ja herää yleensä kahdeltatoista. Muutenkin kuulostaa älykkäältä.

Vierailija
19/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin kenkää miehelle.

Vierailija
20/77 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattiko aukoa päätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän