Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko mies nauttii siitä..

Vierailija
28.03.2021 |

että on itse naista vahvempi ja nainen ottaa avuttomana melaa sisään?
Entä moniko nainen nauttii vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä.....Rakastan tilannetta jossa minun käsketään pukeutua seksikkäästi ja jo etukäteen kerrotaa että minut tullaan sitomaan tiukasti avuttomaksi ja kaiken antavaksi "hutsuksi" sänkyyn, tuoliin tai pöytään. On ihanaa asettautua sidottavaksi tietäen että hetken päästä kaikki kontrolli on oikeasti toisella ja en pääse irti vaikka haluan. Turvasanoja meillä ei käytetä enkä haluakaan, sillä tieto siitä että voisin keskeyttää homman veisi maun koko hommasta.

Vibrausta ja pakko naintia pitkään ja hartaasti kiinni sitomisen jälkeen ja mielellään niin kauan että itku tulee jo silmään liiasta nautinnosta. Naiset kyllä tietää, että monen orgasmin jälkeen vibraus, muuttuu jo nautinnosta "kivuksi".

Vierailija
2/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nauti. (Enkä myöskään itse alistumisesta.)

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap kiehahti pahasti, provoja pukkaa kuin liukuhihnalta....

Vierailija
4/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋‍♀️

Vierailija
5/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin! Meillä mies vie ja minä todellakin vikisen. Mutta tyytyväisenä..

Vierailija
6/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä siitä että minulle annetaan ohjeet esim. kiinnittää suupallo suuhun ja naksauttaa sen jälkeen kädet käsiraudoilla selän taakse jonka jälkeen joudun odottelemaan yksin kotona määräämättömän ajan sitä että minua tullaa käyttämään hyväksi ja pelastamaan pinteestä.

Vierailija
7/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän siitä siitä että minulle annetaan ohjeet esim. kiinnittää suupallo suuhun ja naksauttaa sen jälkeen kädet käsiraudoilla selän taakse jonka jälkeen joudun odottelemaan yksin kotona määräämättömän ajan sitä että minua tullaa käyttämään hyväksi ja pelastamaan pinteestä.

ÖÖ mienkäs tulipalon satuessa ?????

Vierailija
8/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, minä nautin siitä kun mies ottaa kaikki ohjat käsiinsä. Ollaan kokeiltu vaikka ja mitä. minut on myös sidottu sänkyyn 'partyslutfuck' menolla ja miehen ystävät kävivät nussimassa milloin kukakin halusi. Aivan törkeän pervoa ja kiihottavaa leikkiä. Ei liian vakavaa nämä kuitenkaan. 

Nojoskuslipsuu n44

Vierailija
9/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisesta ehkä semi-dominoinnista nautin kyllä. Koko ajan hänen pieniä signaaleja seuraillen. Ja kun huomaa, että tyttöystävä nauttii, se nostaa oman nautinnon ja erektion kattoon. Otteet on pehmeät mutta vaativat ja ujostelemattomat, noin sen vois jotenkin kuvailla. Kaappaan hänet syliin ja kannan rakastelemaan. Ohjaan ja painan hänet selkä seinää vasten, suutelen ja hyväilen rintoja, hieron penistä housujen läpi hänen vartaloonsa työnnellen. Kellistän alleni, lasken rajusti suudellen ja vartalollani painaen hänet selälleen, vaikka keskelle olkkarin lattiaa. Yksi ihanimmista mistä saan kiksit on, jos pitelen häntä käsistä, olen päällä tiukasti loppuun asti, enkä anna hänelle ohjia. Kiihdytän panemista heti ja suutelen ahnaasti, jos huomaan hänen yrittävän kohottautua. Seksin jälkeen huokaillaan ja suudellaan päällekkäin vaikka kuinka kauan. Jatkan siinä työntelyä. Tuntuu niin hyvältä hänestäkin sen huomaan.

Vierailija
10/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisesta ehkä semi-dominoinnista nautin kyllä. Koko ajan hänen pieniä signaaleja seuraillen. Ja kun huomaa, että tyttöystävä nauttii, se nostaa oman nautinnon ja erektion kattoon. Otteet on pehmeät mutta vaativat ja ujostelemattomat, noin sen vois jotenkin kuvailla. Kaappaan hänet syliin ja kannan rakastelemaan. Ohjaan ja painan hänet selkä seinää vasten, suutelen ja hyväilen rintoja, hieron penistä housujen läpi hänen vartaloonsa työnnellen. Kellistän alleni, lasken rajusti suudellen ja vartalollani painaen hänet selälleen, vaikka keskelle olkkarin lattiaa. Yksi ihanimmista mistä saan kiksit on, jos pitelen häntä käsistä, olen päällä tiukasti loppuun asti, enkä anna hänelle ohjia. Kiihdytän panemista heti ja suutelen ahnaasti, jos huomaan hänen yrittävän kohottautua. Seksin jälkeen huokaillaan ja suudellaan päällekkäin vaikka kuinka kauan. Jatkan siinä työntelyä. Tuntuu niin hyvältä hänestäkin sen huomaan.

Samanlaisia tuntemuksia täälläkin ja sekä kihlattuni että itseni puolesta. Dominoin seksissä häntä useasti herkin aistein ja vahvoin ottein. Vasta hänen kanssaan olen tuohon kyennyt ja saanut lisää itseluottamusta ja voimaa, jota en aikaisemmissa suhteissa löytänyt itsestäni. Erektio tuntuu ja näyttää nykyään maailman vahvimmalta ja orgasmin hetkellä tekee mieli karjua joka spermasykäyksellä. Naisen nautinto siitä mitä teen on upeinta maailmassa huomata. Lähetyssaarnaaja variaatioineen on niin aliarvostettu asento, sillä siinä yhdistyy romantiikka ja kuuma hikinen seksi, suudelmat ja katseet. Naisen vartalo alla tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
11/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää alistamisesta sinänsä. En halua, että minulle sanotaan, mitä pitää tehdä. Mutta tykkäisin joskus (en aina!) siitä, että saisi kunnon kyytiä ilman kyselyä. Olisi ns. nalkissa ja mies tekisi kaikkea ihanaa ja panisi oikein kunnolla.

N40

Vierailija
12/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia tuntemuksia täälläkin ja sekä kihlattuni että itseni puolesta. Dominoin seksissä häntä useasti herkin aistein ja vahvoin ottein. Vasta hänen kanssaan olen tuohon kyennyt ja saanut lisää itseluottamusta ja voimaa, jota en aikaisemmissa suhteissa löytänyt itsestäni. Erektio tuntuu ja näyttää nykyään maailman vahvimmalta ja orgasmin hetkellä tekee mieli karjua joka spermasykäyksellä. Naisen nautinto siitä mitä teen on upeinta maailmassa huomata. Lähetyssaarnaaja variaatioineen on niin aliarvostettu asento, sillä siinä yhdistyy romantiikka ja kuuma hikinen seksi, suudelmat ja katseet. Naisen vartalo alla tuntuu niin hyvältä.

Mun kokemus on tavallaan sama. En tiedä ajattelitko näin, mutta naiset keiden kanssa olen ollut, ovat halunneet antautua vietäväksi pikkuisen. Asiaa ei ole tarvinnut sen koommin kysyä, vaan käytöksestä olen sen huomannut, kun aloitteellinen ja rohkeakin olen aina ollut. Se kiihottaa muakin ja saa olon miehiseksi ja vahvaksi. Voi olla kliseistä mutta on totta.

Vierailija
13/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sitomista tai ihan kunnon alistamista ei ole ollut. Mutta rakastajani on minua todella paljon isompi, parimetrinen "kaappi" Minä taas pieni. Nautin tästä asetelmasta todella ja niin mieskin. Ottaa syliinsä ja panee seinää vasten kunnolla. Tai muuten pitää kunnolla otteessa. Itse ei voi kuin roikkua toisen kaulassa ja olla pantavana. Toki välillä on ihan hellempääkin menoa.

Vierailija
14/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomana? En tajua. Nautin, kun pylly pyörii kiivaasti ja vauhtia riittää. Aktiivinen nainen on parasta.

Vierailija
15/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avuttomana? En tajua. Nautin, kun pylly pyörii kiivaasti ja vauhtia riittää. Aktiivinen nainen on parasta.

Niinpä. En ymmärrä yleensäkään miten nainen olisi seksissä avuttomana ja sitominen yms on jo suoraa väkivaltaa ja kuivaa pllun sekunnissa ja joku mieskö tarvii sitä että alistaa että saa jotain seksistä?

Seksi ja tai paremminkin rakastelu on aina kahden kauppa. Siihen tarvitsee vain kaksi toistaan haluavaa kehoa ja sielua.

Vierailija
16/16 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies nauttii siitä..

127 845 miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä