On se helppoa joidenkin eroaminen t. Ammattivalittaja
Mm Kirsi Alm-Siiran ero. Hyväpalkkainen työ, hieno ja kallis asunto yms ja kaiken pystyi yksin pitämään. Toista se on tällaisen syrjäytyneen ero.
Kommentit (32)
Tottahan tuo on mitä ap kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, jos ei elämä ole vielä opettanut, niin kerrompa tässä, että kukaan ei voi saada kaikkea. Koetas nyt vaan ryhdistäytyä ja keskittyä omiin asioihis. Jätä Kirsit ym. huolehtimaan omista eroistaan.
Kyllä vaan tuntuu, että monella on niin helppo elämä ja itselläni se on tällaista huonoa. Ap
Mistä aiot jatkossa kokopäivävalittaa, kun olet aprillipäivänä muuttanut omaan asuntoosi?
Siis miten ihmeessä hieno ja kallis asunto tarkoittaisi, että voidaan erota noin vain? Minä olen eronnut lasteni isästä ja nyt on tulossa toinen ero pitkäaikaisesta suhteesta, mutta vaikka olen persaukinen, en ole kyllä hetkeäkään miettinyt, että eroaminen olisi jotenkin erityisen vaikeaa rahan takia. Olen itkenyt tässä nyt pari viikkoa, eikä raha ole käynyt mielessäkään.
Joo, monella saattaa elämä helppio ollakkin, mutta he ovatkin syntyneet kultalusikka suussa. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin tavallisia ihmisiä tavallisilla murheilla ja iloilla. Kumminkin, itse se on se elämä elettävä ja asiat hoidettava ja joihinkin asioihin ei pysty kukaan muu vaikuttamaan kuin sinä itse.
Nro7 jatkaa sen verran, että kun itse aikanaa erosin, niin minulla oli tilillä vaan sen kuukauden palkka. Takuuvuokran jouduin lainaamaan ja tukia en saanut mistään. Hyvin olen pärjännyt jo 10 vuotta.
Yhtä helposti se käy kaikilla, tavarat kasaan ja heippa..
Vierailija kirjoitti:
Nro7 jatkaa sen verran, että kun itse aikanaa erosin, niin minulla oli tilillä vaan sen kuukauden palkka. Takuuvuokran jouduin lainaamaan ja tukia en saanut mistään. Hyvin olen pärjännyt jo 10 vuotta.
Kun edes olisi töitä. Vaan tuilla se on loppuelämä tultava toimeen. Ap
Ehkä sitä nyt pääsee eläkkeelle. Ap
Mielestäni hän on aina telkkarissa, kun sen avaan. Aamuin illoin. Ihmettelen, miten pystyy perhearjessa olemaan läsnä. Varmaan raskasta. Rautainen ammattilainen kyllä.
Ap, kyllä Kirsi Alm-Siirasta välillä näkyy väsymys, vaikka kuinka taitavasti silmäpussit meikataan piiloon. Ei mikään ihme, kun tekee paljon töitä, ja perhe lisäksi. Palkka on varmasti hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä Kirsi Alm-Siirasta välillä näkyy väsymys, vaikka kuinka taitavasti silmäpussit meikataan piiloon. Ei mikään ihme, kun tekee paljon töitä, ja perhe lisäksi. Palkka on varmasti hyvä.
Kyllä sitä voi olla väsynyt vaikka ei töissä olisikaan. Itse olen väsynyt kroonisiin sairauksiini ja huonoon, taloudellisesti köyhään elämääni. Ap
Niin.. ite olen pitänyt huolen siitä etten ole taloudellisesti tai muutenkaan riippuvainen kenestäkään. Jos tulee ero tai jään leskeksi, pärjään sekä taitojen että varojen osalta
Vierailija kirjoitti:
Niin.. ite olen pitänyt huolen siitä etten ole taloudellisesti tai muutenkaan riippuvainen kenestäkään. Jos tulee ero tai jään leskeksi, pärjään sekä taitojen että varojen osalta
Sama. Melkeinpä on kallistunut aina siihen suuntaan, että minä olen elättänyt puolisoani. Exän painostin autokouluun ja maksoin osan ajokortista. Autoon lainasin rahat. Maksoin asumisen ja suuren osan ruuista.
Olen tottunut tälläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Melkeinpä on kallistunut aina siihen suuntaan, että minä olen elättänyt puolisoani. Exän painostin autokouluun ja maksoin osan ajokortista. Autoon lainasin rahat. Maksoin asumisen ja suuren osan ruuista.
Jep. Jos ei itse ota mitään vastuuta asioistaan ja valinnoistaan, ei oikein voi valittaa ettei voi asioile mitään kun ne vaan tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa tällaiset kommentit. En ole ollut omasta halustani kenestäkään riippuvainen. En vain ole pystynyt opiskelemaan enkä ole sairauksieni takia saanut töitä. Ei tämä ole ollut oma valinta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli minun valintani, turha sääliä. Olisin ehkä saanut jonkun omillaan toimeentulevankin, mutta en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa tällaiset kommentit. En ole ollut omasta halustani kenestäkään riippuvainen. En vain ole pystynyt opiskelemaan enkä ole sairauksieni takia saanut töitä. Ei tämä ole ollut oma valinta. Ap
Suutu vaan ihan rauhassa. Kyllä loppujen lopuksi jokainen on oman onnensa seppä. Jopa neliraajahalvaantuneiden tiedetään luoneen ihan kelpo uran kun vaan tahtoa ja sisua riittää.
Niin niin, jos ei elämä ole vielä opettanut, niin kerrompa tässä, että kukaan ei voi saada kaikkea. Koetas nyt vaan ryhdistäytyä ja keskittyä omiin asioihis. Jätä Kirsit ym. huolehtimaan omista eroistaan.