Miten käyttää marimekon leveitä tunikoita?
Olen normaalipainoinen, jopa enemmän hoikka, mutta siitä huolimatta lahjaksi saamani marimekon tunikat on jäänyt käyttämättä koska näytän lihavalta ne päällä.
Miten niitä voisi käyttää niin että näyttäisi hyvältä? Vyötärölle vyö? Ilman legginssejä kesä-mekkona? Vai legginssien kanssa?
Olisi kiva käyttää näitä yli 100e vaatteita edes joskus julkisesti....
Kommentit (19)
Pitkällä näyttävät hyvältä sellaisenaan.
Myy. Saa hyvästi rahaa. Ne on rumia ja ei auta vaikka vyöttäisi ne päälle kuinka tiukasti. Maailman ruminta muotia jäätävän kalliilla.
Kesämekkona, ilman leggingsejä, anna helmojen liehua vaan!
Mulla on muodoton levenevä tunika parhaillaan paksujen sukkahousujen kanssa. Se on todella mukava, eikä mikään purista. Pukeudun muutenkin itseäni, enkä muita varten.
Kotimekkona voit käyttää.
Tai jos olet anorektisenlaiha niin jossain muotinäytöken lavalla voit kävellä se päällä.
Ja siis - mitä kauheaa tapahtuu, jos näyttää lihavalta jossain vaatteessa tilapäisesti? Mikä se järkyttävä seuraus siitä on? Mitä väliä,jos joskus näyttää siltä, varsinkin kun tietää, ettei ole, ja voi seuraavana päivänä shokeerata niitä luhavaksi luulleita hoikkuuden näyttävällä vaatteella.
Mä rakastan niitä, mutta ei ole varaa hankkia. Olen 178 pitkä, joten kuvittelisin niiden olevan ok itselleni. Miksi ei voisi käyttää vyötäkin, näkeehän sitä.
Laittakaa kuva yhdestä oikeasti kauniista ja tyylikkäästä Marimekon tunikasta.
Onko sulla kesämökkiä? Noi tunikat voi polttaa saunan pesässä.
Niiden kuuluu olla väljiä, mä oon ainakin hoikkana tykännyt välistä vaatteista, ne on kivan tuntuiset päällä..
Vierailija kirjoitti:
Kesämekkona, ilman leggingsejä, anna helmojen liehua vaan!
Yrität sä kiihotta mua?
Jamal puolikovana
Ei mitenkään. Ne päällä näyttää ihan raskaana olevalta, niinkuin muissakin tunikoissa.
Kyllä kai niittenki mallia voi kaventaa jos omistaa ompelukoneen. Itelläkin muutama marimekon paita/mekko, jotka on vähän liian isoja laihdutuksen seurauksena, odottaa tossa et kerkeisin kaventaa niitä. :)
Jos ei oo ompelukonetta nii sit joskus kun taas pääsee kirjastoon, nii siellä on käytössä. Ainakin pk-seudulla.
Myy pois netillä.Et tule milloinkaan ptämään siitä.
Kysy vinkkejä tyylitaituri Pekoselta..eiku...
Myyt jollekin äidinkielenopettajalle. Hehän niissä kulkevat.
Myy pois. Voit tosiaan saada hyvästikin rahaa siitä.
Myy Torissa. Miltei aina menee Marimekko kaupaksi. Kunhan hinta on suhteessa oikea.
Vertaa mitöä muut vastaavat maksavat ja laita hiukan alempi hinta. Tai jos on suosittu malli niin menee joka tapauksessa.
Onko niissä ruma kuosi?