Vuokralaiset tuhosivat omakotitalon
Maalailivat luvatta, päällystivät muovikalvolla mm. kylpyhuoneen lattian ja tehneet muutakin "pintaremonttia". Parhaimpana sähköjen poiskytkennän jälkeen vetivät tee-se-itse-meiningillä itse sähköt. Maksettavaa tuli 100 000e. Mistä näitä tuholaisia sikiää?
Kommentit (58)
Miten ovat edes viitsineet nähdä noin paljon vaivaa kaikkeen "sisustamiseen"? Hirveästi töitä.
Pitäisi aina ottaa kunnolla vakuusmaksua ja vuokrasopimukseen erikseen että asukas ei saa itse tehdä mitään remonttia.
Ja sentin latiahan ei tuollaisilta tule ikinä saamaan sen enempää vakuutusyhtiö kuin omistajakaan, vaan sinä ja minä ne maksamme verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ovat edes viitsineet nähdä noin paljon vaivaa kaikkeen "sisustamiseen"? Hirveästi töitä.
Työttömänä sitä aikaa on. Ainakin oletan noiden olevan.
Protestanttinen etiikka on lujassa suomalaisissa. Otsasi hiessä...
Tosi ruma, ois edes remontoinut kunnolla.
Näyttää ihan joltain teinien töherrykseltä...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi aina ottaa kunnolla vakuusmaksua ja vuokrasopimukseen erikseen että asukas ei saa itse tehdä mitään remonttia.
Vuokranantaja oli kieltänyt remontoinnin, kun oli vastaremontoitu talo. Eipä se silti estänyt tuhon tekemistä.
Itse sijoitan mieluummin pörssiosakkeisiin kuin asuntoon.
Siellä näyttäisi siltä, että on pidetty vihreitten puoluekokousta ja samalla tehty hieman "taidetta".
Voiko joku selittää miksi elämänkoululaiset aina laittavat joka paikkaan tähtikuvioita ja englanninkielisiä mietelauseita?
Selittäkää nyt joku.
Mikseivät vaan ostanu omakotitalon?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää miksi elämänkoululaiset aina laittavat joka paikkaan tähtikuvioita ja englanninkielisiä mietelauseita?
Selittäkää nyt joku.
Tunnen pari tällaista naista ja vastaus on se ettei niiden päässä oikeasti liiku mikään. Joko todella matala ÄO tai sitten vaan aivotoimintaa ei ole.
Eivät myöskään ikinä lue mitään tai harrasta mitään kuin tosi-TV ja ryyppäys.
Huumeiden käyttö, mielenterveysongelmat ja kehitysvammaisuus yhdessä aiheuttavat tällaista.
Onneksi asun kerrostalossa, enkä ole niin tyhmä, että ominpäin tuollaisia rupeaisin täällä touhuamaan.