Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks suomalaisten täytyy olla niin pitkiä?

Vierailija
28.03.2021 |

Suomi Top6 pitkien joukossa. Tinderkin vaatimus vähintää 185cm.

Aikamoinen lottovoitto syntyä 171cm miehenä tähän 5-miljoonan maahan. Ja nyt vielä korona aika, joten ulkomaatkin suljettu + Suomen epävarma työllisyys kaupan päälle.

Evoluutio is bitch.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Akikin tuntuu pärjäävän.

Vierailija
2/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm täällä. Vielä pahempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä eläminen on aika pitkästyttävää, nuoretkin nättävät hyvin pitkästyneiltä. Semmoist aon nykyelämä. Someilu on tylsää ja pitkästyttävää

Vierailija
4/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suomalaiset ovat kyllä huomattavan lyhyitä. Melkein kaikkia saa katsoa kaupassa alaspäin.

Vierailija
5/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni suomalaiset ovat kyllä huomattavan lyhyitä. Melkein kaikkia saa katsoa kaupassa alaspäin.

Saat sitten olla joku 2- metrinen, koska miesten keskipituus lähes 180cm.

Vierailija
6/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke, juuri sinunlaisia tappeja tarvitaankin, että saadaan se keskipituus pienemmäksi.

Vierailija
7/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä itke, juuri sinunlaisia tappeja tarvitaankin, että saadaan se keskipituus pienemmäksi.

Ei välttämättä, jos löydän pitkän naisen. Ymmärrän, että hekin ovat saaneet paskaa osakseen ja sen vuoksi kelpuuttaisin. Tosin niistäkin aika moni voi olla nirso.

Itseäni ei yhtään haittaisi pidempi nainen. Ei se mua treenitaustan takia päihittäis kamppailulajissa/voimailussa tai mikä ittua ihmiset kokevat miehekkyyden olevankaan.

Vierailija
8/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pannut toisin merkille.

Olen nainen, 175cm ja suurin osa kaupassa vastaan tulevista miehistä ovat lyhyempiä. 170cm on ihan tavallinen pituus suomalaiselle miehelle.

Naiset vieläkin lyhyempiä.

Olen itse kotoisin Eestistä ja olen huomannut että suomesta on vaikeaa löytää jopa sopivia farkkuja, joissa vyötärö on kapea ja lahkeet pitkät.

Ihan normaalilta pituutesi kuulostaa suomalaiseksi.

Vierailija
9/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin naisia. He ovat lyhyitä. Nuorissa on pitkiäkin.

Vierailija
10/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perimästä koskaan kuullut? Liittyy myös sinun pituuteesi.

Vierailija
11/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
12/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole mikään kriteeri mihinkään, kyllä mä miehen valitsen luonteen perusteella.

Vierailija
13/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin naisia. He ovat lyhyitä. Nuorissa on pitkiäkin.

Sillä on aika sama, jos ne olisivat vaikka 150cm, jos 185cm on se, joka on kiikarissa. Ja keskipituus muutenki taitaa olla siinä 170 paikkeila eli 180 koroilla tai mitä käyttääkään.

Vierailija
14/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni oli 174 cm pitkä. Voitte arvata miten minua naurattaa, kun joku 170 cm pitkä mies yrittää tulla vonkaamaan minua (tai siskoa). 

Alle 180 cm pitkät miehet kuuluvat LASTENLÄÄKÄRIN hoitoon. Pituuskasvu jäi kesken. Miesparka. Tuskin tulee koskaan saamaan piparia muuten kuin rahalla tai raiskaamalla.

Vierailija
15/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko perimästä koskaan kuullut? Liittyy myös sinun pituuteesi.

Perimä is bitch. Valitettavasti siihen aikaan ihmisillä ei ollu tindereitä, niin ei voinnu selata 100 vaihtoehtoa karsien koko maan vaihtoehdot. Sillo tyydyttiin tuttaviin.

Vierailija
16/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta vain hakemaan puoliso. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole, koska naisten vaatimustaso Suomessa on niin korkea. Keskity pelkästään rahan tekemiseen ja sitten ulkomaille.

Vierailija
17/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa 170cm mies. Olen itsekin 170cm.

Mutta pituudesta ulisijoita en kelpuuta koskaan.

Vierailija
18/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusiskoni oli 174 cm pitkä. Voitte arvata miten minua naurattaa, kun joku 170 cm pitkä mies yrittää tulla vonkaamaan minua (tai siskoa). 

Alle 180 cm pitkät miehet kuuluvat LASTENLÄÄKÄRIN hoitoon. Pituuskasvu jäi kesken. Miesparka. Tuskin tulee koskaan saamaan piparia muuten kuin rahalla tai raiskaamalla.

Olen samaa mieltä, mutta ainoastaan muutamissa maissa, joissa keskipituus korkea eli 5% populaatiosta.

Toisaalta koen koomisena, että kelpuutatte vain pitkiä ja jatkuvasti saa lukea palstalta kuinka miehet ovat sikoja ja vain piparin perään. Ehkä olet itsekkin jäänyt varasijalle, kun tekstisi vaikuttaa katkeralta.

-ap

Vierailija
19/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta ainoastaan muutamissa maissa, joissa keskipituus korkea eli 5% populaatiosta.

Toisaalta koen koomisena, että kelpuutatte vain pitkiä ja jatkuvasti saa lukea palstalta kuinka miehet ovat sikoja ja vain piparin perään. Ehkä olet itsekkin jäänyt varasijalle, kun tekstisi vaikuttaa katkeralta.

-ap

Voit kokea aivan mitä haluat. Se ei muuta muiden ihmisten arkielämän todellisuutta (parisuhde, kihlaus, avioliitto) millään tavalla. 

Vierailija
20/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167cm mies ja joo ei naiset nyt suoraan syliin juokse, mutta eivät juokse karkuunkaan. Osalla naisista on vaatimuksena pituus, mutta ei läheskään kaikilla. Persoona ja yleisesti se, että oma elämä on hallussa ovat tärkeempiä asioita parisuhteen kannalta. Ei meidän kaikkien tarvi tykätä toisistamme :)