Värikkään tyylin vaihtuminen neutraaliin koronan myötä
Sekä vaate- että sisustustyylini ovat vähitellen vaihtuneet neutraaleihin sävyihin: valkoista, beigeä, harmaata. Nykyään tulee vietettyä aikaa paljon kotona ja huomasin, että viihdyn paremmin tällaisessa ympäristössä. Onko muita, joille käynyt samoin?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oma tyylini ei ole vaihtunut, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan . :D Eilen kuitenkin halusin tilata itselleni jotain kivoja vaatteita ja kävin parissa verkkokaupassa, mutta minulla ei ollut hajuakaan, mitä haluan ja mikä nyt on edes muotia. Voi johtua kyllä omasta tyylitajuttomuudestanikin, mutta toisaalta syytän koronaakin, kun ei enää näe ihmisiä missään.
Hah joo, vaikea saaada vaikutteita kun ei ketään näe missään. Tunnistan tuonkin :D ap
Sama se mitä päällensä vetää kun ei kukaan katsele.
Verkkarit ja vanha villapaita. Videokokouksiin vähän skarppaan, huivi kaulaan ja huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit ja vanha villapaita. Videokokouksiin vähän skarppaan, huivi kaulaan ja huulipunaa.
Mulla yläosana teams-kokouksissa joku siisti paita ja jalassa vanhat legginsit. Ap
Oma tyylini ei ole vaihtunut, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan . :D Eilen kuitenkin halusin tilata itselleni jotain kivoja vaatteita ja kävin parissa verkkokaupassa, mutta minulla ei ollut hajuakaan, mitä haluan ja mikä nyt on edes muotia. Voi johtua kyllä omasta tyylitajuttomuudestanikin, mutta toisaalta syytän koronaakin, kun ei enää näe ihmisiä missään.