Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värikkään tyylin vaihtuminen neutraaliin koronan myötä

Vierailija
28.03.2021 |

Sekä vaate- että sisustustyylini ovat vähitellen vaihtuneet neutraaleihin sävyihin: valkoista, beigeä, harmaata. Nykyään tulee vietettyä aikaa paljon kotona ja huomasin, että viihdyn paremmin tällaisessa ympäristössä. Onko muita, joille käynyt samoin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyylini ei ole vaihtunut, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan . :D Eilen kuitenkin halusin tilata itselleni jotain kivoja vaatteita ja kävin parissa verkkokaupassa, mutta minulla ei ollut hajuakaan, mitä haluan ja mikä nyt on edes muotia. Voi johtua kyllä omasta tyylitajuttomuudestanikin, mutta toisaalta syytän koronaakin, kun ei enää näe ihmisiä missään. 

Vierailija
2/5 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tyylini ei ole vaihtunut, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan . :D Eilen kuitenkin halusin tilata itselleni jotain kivoja vaatteita ja kävin parissa verkkokaupassa, mutta minulla ei ollut hajuakaan, mitä haluan ja mikä nyt on edes muotia. Voi johtua kyllä omasta tyylitajuttomuudestanikin, mutta toisaalta syytän koronaakin, kun ei enää näe ihmisiä missään. 

Hah joo, vaikea saaada vaikutteita kun ei ketään näe missään. Tunnistan tuonkin :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mitä päällensä vetää kun ei kukaan katsele.

Vierailija
4/5 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja vanha villapaita. Videokokouksiin vähän skarppaan, huivi kaulaan ja huulipunaa.

Vierailija
5/5 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit ja vanha villapaita. Videokokouksiin vähän skarppaan, huivi kaulaan ja huulipunaa.

Mulla yläosana teams-kokouksissa joku siisti paita ja jalassa vanhat legginsit. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi