Tänään virvotaan
Aurinkoista huomenta! Virpojat jo kulkevat ovelta ovelle. Ensimmäiset äsken soittelivat ovikelloa.
En ollut tänä vuonna varautunut, kun luulin että koronan vuoksi lapset käyvät vain sukulaisillaan jos sielläkään.
Olenko nyt se sydämetön setämies? En edes ovea avannut, koska makaan vielä munasillani peiton alla.
Kommentit (15)
Kyllä tänne tunki aikana ennen koronaa jo klo 9:00 ensimmäiset varpojat.
Tänään ei ole onneksi ketään näkynyt.
Joko olet täyttänyt kodin herkkulaarit pieniä noitia varten? – Virpominen on sallittu ja onnistuu myös korona-aikana
Kyllä olisit voinut heittää aamutakin päälle ja mennä avaamaan oven.. Kai sulla jotain kolikoita löytyisi.
On virvottu jo aikaisin aamulla. Virpovitsani seisoo edelleen jäykässä tanassa.
Eikö pääsiäinen ole vasta ensiviikkona?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta muu Suomi Pohjanmaata lukuun ottamatta virpoo palmusunnuntaina
Vierailija kirjoitti:
Joko olet täyttänyt kodin herkkulaarit pieniä noitia varten? – Virpominen on sallittu ja onnistuu myös korona-aikana
just....
Tärkeintä on, että kaikilla on mukavaa ja virpojien palkka runsas.
Vinkit antoi sote-johtaja Ann-Sofie Silvennoinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta viikkoa ennen pääsiäistä virvotaan eli tänään palmusunnuntaina
Olen karanteenissa, en voi avata ovea. Ei olisi kyllä mitään annettavaakaan mahdollisille virpojille.
Vierailija kirjoitti:
Olen karanteenissa, en voi avata ovea. Ei olisi kyllä mitään annettavaakaan mahdollisille virpojille.
Hyvä kun et avaakaan ovea!
Pohjanmaalla virvotaan ensi lauantaina ja illalla poltetaan pääsiäiskokko 👍
Älä höpäjä aloituksesi on kahdestakin syystä provo ensinnäkään tänä vuonna ei virvota ja toiseksi niin ei KUKAAN päästä tuohon aikaan lapsia virpomaan tiedät sen kyllä myös itse.