Kuinka usein teidän miehenne nuolee teitä?
Mun mies on aina nuolemassa. Hyvä että viitsii panna välillä. Onko normaalia?
Kommentit (31)
Nuollu vaimon pillua viikoittaan viimeiset 45 vuotta, vaimon pyynnöstä ja omasta halusta. Ei ole tullut syöpiä eikä mitään alapään tulehdusia nuolemisesta, joten juniorit voisi opiskella vaikka biologiaa, kun eivät pillusta mitään tiedä. Mitään muuta asiaa eläissäni harjoitellut niin paljoa kuin pillun nuolemista ja orgasminen tuottoa. Voin sanoa jo osaavani.
Ei koskaan enää, koska en pidä siitä. Suhteen alkupuolella kokeiltiin, mutta mitäpä sitä jatkamaan, kun ei ole mukavaa.
Joka kerta kun sekstaillaan eli käytännössä pari kertaa viikossa
En ole juuri muutamaa kertaa enempää saanut ja tällöinkin hetken kerrallaan. Ei siis mitään kokeilua enempää ikinä. En siis oikein tiedä tykkäisinkö. Aiemmin olisin ehkä jopa sanonut, etten tykkää ollenkaan. Alunperin luulen, että mieheni jotenkin vierasti asiaa ja tästä siirtyi epävarmuus itseeni, että pilluni hajussa tai ulkonässä olisi jotain epämiellyttävää. En sitten tullut koskaan keskittyneeksi siihen, eikä hetken kokeilut tuntuneet hyvältä.
Nyt taas tiedän, että mies kyllä tykkää mun pillusta ja kaikesta siinä, mut ei nuole silti. Sanoo, et kielensä on kuiva ja ettei siksi tee sitä. Luulen kyllä, että haluisin opetella nauttimaan nuoltavana olosta. Onneksi on sormet!
Miestäni olen kyllä suuhun ottanut enemmän kuin muuta yhteistä seksiä. Määrää on vaikea kuvata, mutta hyvin paljon on tullut nuoltua miestä. Olen ollut hyvin nuolemis ja nuuhkimis'fettari' itse välillä. Niistä tulee mulle helposti säväreitä pään sisälle, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. Mieheni ei ole siinä suhteessa samanlainen. Ymmärrän kyllä, ei siinä mitään.
Mieheni nuolisi minua useammin kuin itse jaksaisin saada. Oikeastaan olisi ihan hyvä, jos mieheni ei olisi aina niin innokas, niin osaisin ehkä arvostaa sitä enemmän silloin kun sitä saisi... ...toisaalta, tykkään siitä niin paljon, että sittenkin parempi näin.
Kerran kolmessa kuukaudessa keskimäärin. Joskus menee puolikin vuotta. Sanoo tykkäävänsä nuolemisesta, mutta teot on vähän ristiriidassa.
Miksi aina luullaan ja yleistetään, että kaikki naiset pitävät nuolemusesta ? Kaikki eivät todellakaan siitä pidä. Niin kuin ei kaikki miehetkään pidä suihinotosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina luullaan ja yleistetään, että kaikki naiset pitävät nuolemusesta ? Kaikki eivät todellakaan siitä pidä. Niin kuin ei kaikki miehetkään pidä suihinotosta.
Tuota olen aina ihmetellyt. Jos mies on taitava saa hän naisen aivan sekaisin kiimasta. Varmasti tehokkaampi, parempi ja kokonaisvaltaisempi kuin mikään suristin. Yksi iso seikka on silläkin, että nainen on silloin täysin miehen vallassa kykemättä säätelemään tai ajoittamaan miten orgasmin saa. Jos nainen jännittää orgasmin tuloa, niin mies voi harhauttaa mielenkiinnon välillä muulle kuin varsinaisiin pisteisiin, jolloin nainen rentoutuu ja palata sieltä yllätyshyökkäyksellä takaisin. Toisaalta mies voi vedettää naista hilkulla pitkäänkin ennen kuin vapauttaa orgasmiin jne... Pillun nuolenta voi olla leikkiä ja pientä kisailua. Parhaimmillaan mies ja pillu keskustelee keskenään, naiselle jää vain nauttiminen. Parhaiten nainen nauttii, jos heittää aivot narikkaan ja keskittyy vain ottamaan mitä on tulossa. Mutta toki, miehen pitää ensin voittaa täysi luottamus. Oma vaimo antoi täydet valtuudet jo nuorena, eikä ole varmasti tietoinen mitä kaikkea olen alakerrassa touhunnut ja pelannut orgasmeja tuottaessani tai vedättäessäni. Joskus ollut vaikeaa, mutten ole ikinä siitä kertonut. Aina kuitenkin onnistunut tavalla tai toisella. Kovimmat orgasmit tulleet joko vedättämällä tai sitten jos on ollut jostain syystä todella tiukassa. Silloin tiennyt heti, että jos orgasmin saa houteltua esiin niin se tulee kuin syvästä vedestä kaukaa kaukaa pimeydestä ja lopulta järjettömän kovaa. Kaikki lihakset kramppaa, selkä nousee kaarelle ja lopulta pääsee väkisinkin parahdus joka tuntuu tulevan sydämmestä asti. Vaimo tuntunut sellaisen jälkeen olevan vähän häpeissään. Ilmeisesti siksi kun lähtenyt aina ihan lapasista ja hän on joutunut eläimellisen himon viemäksi. Hienoja hetkiä molemmille ja kalunkin aina niin kova, että meinaa revetä.
Mies nuolee aina mulle ainakin yhden orgasmin ennen panoa. Poikkeuksena pikapanot paikoissa jossa suuseksi on hankalaa ja halutaan mennä suoraan nopeasti asiaan.