Kuinka moni teistä on päissään just nyt?
Kommentit (19)
Vähän vaan sellainen lämmin olo, kaks lasia valkkaria mennyt.
Olisinpa, pienoiset pelkotilat päällä
Olen ollut maaliskuun ajan tipattomalla eikä mun mieliala oo yhtään parantunu. Kohta aukeaa olut.
Yhden kuivan ompposiiderin juonut tänä iltana.
Eilen yhden Sandelsin saunan jälkeen ja tuollaisen samanlaisen sidukan kuin nyt äsken. Meinasin kylläkin ottaa konjakkia pienen konjakkilasillisen, mutten sitten ottanutkaan, sillä siitä koituu närästys.
Vähän. Lasi viiniä, niin ei siitä vielä päihdy.
Olen ollut hiljaa, mutta saanut kiljua mielin määrin. Kilju+mehutiiviste+ Sodastreamvesi kustannus yhden illan kännistä alle 1€.
Vierailija kirjoitti:
Juokaa vettä.
Niin kyllä mä sitäkin juon välillä, ja kivennäisvettä, tykkään kuplivasta vedestä. Mutta joskus on kiva ottaa lasi pari olutta tai sitten siideriä tai arkisen ateriankin kera punaviiniä ja valkoviiniä, vahvempia alkoholijuomia juon nykyisin ja viimeisimpien vuosien aikana hyvin harvoin juhla-aterioiden yhteydessä tai ylipäätänsä juhlissa. Laadukasta konjakkia pikkupikarellisen otan tiukoissa elämän paikoissani. Niitäkin kun on silloin tällöin, kuten esim. läheisien henkilöiden poistuminen yläkerran joukkoihin on aina kovin surullinen tilanne.
Vähän. Join kaksi siideriä, ja nykyään näköjään humallun melko herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut maaliskuun ajan tipattomalla eikä mun mieliala oo yhtään parantunu. Kohta aukeaa olut.
:) juuh suosittelen, kyllä se mieliala vähäksi aikaa kohenee olusesta.
Vähän ruuan kans menny olutta ja viintä,ja pari napsuakin.
Olen napostellu pikkupurtavia kahdestatoista lähtien..
En vielä, en voi aloittaa kuin vasta klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) juuh suosittelen, kyllä se mieliala vähäksi aikaa kohenee olusesta.
Ei se tästä ainakaan huonommaksi voi muuttua..
mitä moraalittomuuksia. menkää aikaisin nukkumaan ja tehkää Raittiuslupaus. jatkossa vain vettä ja yksi lasillinen rasvatonta maitoa päivässä.
muuten joudutte mieron tielle, kurjatt!!!!
😬
En ole päissään vaan mukavassa pöhnässä, alla 0,5l punkkua.