Onko tämä narsistista?
Tapailumies tykkää patsastella alasti ennen suihluun menoa. Ihan kuin esittelisi kroppaansa joka upea. Onko narsistista ja tahallista vai sattumaa?
Kommentit (11)
Normaalia, toiset tykkää nakuilla kotonaan..
Ja siis sehän esitteleekin kroppaansa, sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt yksin mitään narsistista ole.
Mitä sitten. Jotenkin ärsyttävää lesoilua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ole sitten yksin, jos et voi sietää miehen alastomuutta.
Mukavahan se on tuuletella hiukkasen itseään, kun saanut vaatteet riisuttua.
Vaikutat ärtyiseltä, mikä on selvä merkki masennuksesta tai jostain muusta mt-ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin lesoilua. Mitä lesoilemista siinä on, jos mies käppäilee alastomana omassa kodissaan?
Vai oletko jotenkin kateellinen miehen vartalosta?
Jokaisella on hassuja tapoja. Päätä ennen vakavaan suhteeseen ryhtymistä ärsyttävätkö nämä tavat tulevaisuudessa vai jaksatko vieläkin nauraa.
Mun mies tykkää heitellä "isävitsejä" eli sellasia "oon väsynyt -> moi väsynyt, mä oon (miehen nimi)". Tykkään hänen hölmöilystään. Mut kyllä mietin et tuleekohan musta ärsyttävä kuiva urputtaja joka tylynä pyörittelee silmiään hänelle jo 5 vuoden päästä ja saa hänet tuntemaan itsensä tyhmäksi ja epähaluttavaksi.
Tulin tulokseen että jaksan katella just tän miehen höpsöjä tapoja vaikka 50 vuotta jos luonto suo.
Suosittelen samaa. Ne hassut tavat jotka "vähän vaan ihmetyttää" aluksi, ei lähde mihinkään, toista ei voi muuttaa. Jos ne ärsyttää jo nyt, 10v päästä oletkin yhtäkkiä sitä mieltä että mies "ei kunnioita sinua" kun ei muuta itseään ja "lopeta ärsyttäviä tapoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todennäköisesti on lesoilua. Me muut emme ole hänen käytöstään nähneet, jotten emme voi arvioida, mutta jos se vaikuttaa omahyväiseltä patsastelulta, niin hän lienee erityisen tyytyväinen omaan vartaloonsa ja haluaa esitellä sitä.
Eli siis lesoilee naisseuralaiselleen vartalollaan? Millä logiikalla? Hommaa kainompi ja rumakroppaisempi mies, jos asia noin häiritsee. Jätä se hyväkroppainen meille muille, jotka sellaista osaamme arvostaa aidosti.
Ehkä mies on sinut itsensä kanssa, mutta säästä hänet tuollaiselta lyttääjänaiselta, jollainen näytät olevan.