sain töitä mutta se alkaa ennenkuin voin aloittaa, kiva..
Hain työpaikkaa mihin olen halunnut vuosia, haku vaiheessa ilmoitin niin hakemuksessa kuin haastattelussakin vielä, että voin aloittaa vasta toukokuussa viikon x jälkeen. Noh itse työ alkaa kyllä tuolloin, mutta perehdytys alkaa huhtikuussa, jolloin en voi vielä aloittaa mitenkäänpäin. Meniköhän työpaikka sitten siinä... Käsitin että siellä aloittaa samaan aikaan useita uusia
Otan kyllä yhteyttä ja kysyn, mutta nyt vkl asia ei etene mihinkään. Enemmän tää nyt harmittaa, kun olen sanonut etten pysty aloittaa huhtikuun puolella ja sitten pitäisikin jo silloin olla käytettävissä. Kuin annettaisiin lapselle tikkari ja otettaisi se heti pois.
Kommentit (102)
Esimiestyöhön liittyy yhtäkkisten muuttuvien tilanteiden hanskaaminen. Ota tämä sellaisen harjoitteluna. Saat varmasti asiat järjestymään.
Koulussa kannattaa kysyä omien kurssien opettajilta, että onnistuisko jotkut erityisjärjestelyt tenttimisten ym. osalta, jotta voisit aloittaa työt. Yleensä koulut haluaa, että oppilaat valmistuvat, koska ne saa siitä rahaa.