Viestitteletkö "turhanpäiten" kivan naisen tai miehen kanssa?
Esimerkiksi varattuna tutustut johonkin ihmiseen, joka on mukava/kiinnostava. Varsinaista asiaa ei ole, mutta olisi mahdollista tehdä tikusta asiaa ja viestitellä. Niin pystytkö välttämään tällaisen turhanpäiväisen viestittelyn?
Kommentit (23)
En viestittele turhanpäiten.
Kyllä mulla aina on pilde mielessä, usein siinä onnistunkin.
Saatan välillä viestitellä muun kuin oman miehen kanssa ja sitten voi mennä vuosia kun niin tapahtuu uudestaan.
Eräs mies on pyytänyt minua uloskin, hänen kanssa olen vaihtanut vain muutaman kohteliaan viestin.
En kylläkään ole aloitteellinen näissä yhteydenotoissa.
Tylsä arki, ei romantiikkaa, voi helposti ajautua viestittelyyn kivan tyypin kanssa wa:ssa, facessa, ig:ssa. Mutta kuinka moni olisi valmis soittelemaan?
Tekeehän vapaatkin tuota. Ei ole oikeasti kiinnostusta, mutta on kiva saada huomiota joltain, sitten toinen kuvittelee jotain enemmän ja soppa on valmis.
Joo. Mulla on saksalainen naispuolinen kaveri, jonka kanssa viestittelen välillä noin "turhan päiten". Tutustuttiin yhteisen harrastuksen kautta ja tsempataan välillä toisiamme. Meidän välillä ei ole kyllä mitään seksuaalista. Ja olen parisuhteessa oleva nainen.
Onhan tuo jo pettämistä minun mielestäni. Eli ok silloin jos pettäminenkin suhteessa on ok.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla on saksalainen naispuolinen kaveri, jonka kanssa viestittelen välillä noin "turhan päiten". Tutustuttiin yhteisen harrastuksen kautta ja tsempataan välillä toisiamme. Meidän välillä ei ole kyllä mitään seksuaalista. Ja olen parisuhteessa oleva nainen.
Onko hän ainoa ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ainoa ystäväsi?
😌
Mikä ongelma tuossa on? Kai varattu saa jutella muillekin kuin omalle puolisolle.
Hieman on outoa että yksi kaveri käyttää vapaalla aikaansa siihen että viestittelee työkavereiden kanssa.
Viestittelen turhanpäiten sekä miesten että naisten kanssa.
Olen varattu nainen ja viestittelen yhden miehen kanssa kaikennäköistä, välillä ihan asiallista mutta välillä taas eroottisempaa sisältöä.. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja viestittelen yhden miehen kanssa kaikennäköistä, välillä ihan asiallista mutta välillä taas eroottisempaa sisältöä.. :)
Pettäjä.
Äähh, en pidä itseäni pettäjänä. En ole koskenutkaan koko mieheen. Saahan sitä tällainen perheenäitikin välillä piristää päiväänsä? Tarviiko elämän olla niin vakavaa?
T. 17
Kyllä viestittelen enkä kiellä puolisoltakaan. Kyllä meillä ystäviä saa olla, uusia ja vanhoja tuttavuuksia, kaikkia sukupuoliakin
n. 20 v yhdessä, ei pettämisiä
Minusta se ei ole oikein, jos on varattu. Eräänlaista flirttailua tuollainen tikusta asian tekeminen, vaikka olisi asiallista ja viatonta.