En nyt erityisesti edes odota rokotusta - onko muita?
Heti alkuun selvennys että en ole rokotusvastainen. Otan rokotuksen jos ja kun sitä tarjotaan.
Mutta olen hämmentynyt tästä kilpalaukasta kuka saa rokotukset ennen ketäkin. Itse jään mielelläni vaikka valtakunnan viimeiseksi rokotettavaksi. Olenko yksin näine outoine (?) ajatukseni? Olen perusterve enkä mitään riskiryhmää, työhön liittyy jonkin verran ihmisten tapaamista varotoimien kanssa. Kymmenen vuotta sitten sairastin tämän sikainfluenssa - se oli kova koetus.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. En näillä näkymin aio rokotusta ottaa vaikka rokotusvastainen en olekaan. Veikkaan, että tulevaisuudessa saadaan lukea mitä kaikkia haittavaikutuksia ihmisille on nopeasti kyhätyistä rokotuksista seurannut.
Ap tässä. Mukava kuulla että en ole ainoa.
En ole kyllä itsekään vakuuttunut näiden rokotusten riskittömyydestä. Aika näyttää.
En minäkään odota, ja kun meidän kunnassamme ei ole todettu vielä yhtään koronatapausta, niin ei senkään puoleen ole kiire. Olen ajatellut kuten sinä, että voisin olla viimeinen. Astra Zenecaa en aio ottaa, koska olen yli 60 v, ja jos se ei tehoa yli 65-vuotiaille, niin tuskin 62 vuotiaallekaan.
Otan sen kun sen saa. Tosin saan sen luultavasti tätä menoa ensi vuosisadalla😁 En ole rokotevastainen mutta mietin pitkään otanko edes ollenkaan, hyvä että on näköjään jonoon viimeisenä 51-vuotiaana jotta nähdään mitä se aiheuttaa.
Mies on riskiryhmää eikä hänelläkään näytä olevan mitään toivoa saada siitä kuukausiin. Hyvä Suomi👍
Täytyy kyllä olla tyhmä, että menee ottamaan kokeellisen ja turhan piikin.
Täällä yksi. En näillä näkymin aio rokotusta ottaa vaikka rokotusvastainen en olekaan. Veikkaan, että tulevaisuudessa saadaan lukea mitä kaikkia haittavaikutuksia ihmisille on nopeasti kyhätyistä rokotuksista seurannut.