Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys koronarajoitusten seurauksista yrityksille

Vierailija
27.03.2021 |

Olen itse enemmän sillä kannalla, että koronarajoitukset ovat toistaiseksi välttämätön paha sekä noudatan niitä itse. Olen kuitenkin myös sitä mieltä, ettei tämän kuulu olla ns. uusi normaali.

Pärjään itse hyvin koronarajoitusten kanssa. Minua huolestuttaa pienten suomalaisyritysten (ravintolat, baarit, ryhmäliikuntaa vetävät yritykset, kuntosalit yms.) tilanne.

Jotkut sanovat, että koronarajoitukset tulevat johtamaan siihen, että pienet suomalaisyritykset menevät konkurssiin, ja suuret monikansalliset yritykset tulevat valtaamaan markkinoita yhä enemmän. Te jotka ymmärrätte talousasioista, onko tämä todellinen vaara?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. 

Suomen valtio myös käyttää kymmeniä miljardeja koronaan liittyen eli kyseessä ei ole vain yritysten kaatuminen, yrittäjien eläminen mahdollisessa velkavankeudessa, työttömien määrän lisääntyminen ja heidän taloustilanteensa kurjistuminen vaan myös valtioiden valtava velkaantuminen. Jokaisessa länsimaassa valtion kulut ovat kasvaneet valtavasti ja tulot vähentyneet. 

Siksi on helppo nähdä, että saatamme oikeasti olla tilanteessa, jossa pedataan the great resetiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla