Tekisi niin mieli irtisanoutua töistä
En jaksa sitä samaa kituuttamista päivästä toiseen.. mutta uudesta paikasta ja tuista ei ole takeita.
Mitä teen?
Kommentit (31)
Itse otin loparit ja tuntuu edelleen hyvältä, vaikka tässä useamman kuukauden vain oleillut. Säästöjä minulla tosin on, ettei tule heti hätä.
Mäkin haluaisin irtisanoutua. Vihaan mun työtä.
Ala säästää niin että selviät karenssista, milliin saat lomarahat?
Paljonko ikää ja miks vihaat työtäsi?
Täältä myös ääni irtisanoitumiselle! Voi kun pystyisin vaan lähtemään hittoon sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ikää ja miks vihaat työtäsi?
25, koska kiittämätön, raskas ja likainen homma... maskit siihen vielä päälle.
Toiset itkisivät onnesta, jos saisivat työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aluksi kyllä, mutta viheliäisessä raatamispaikassa pian hymy hyytyy ja elämä alkaa näyttää kurjalle, vaikka rahaa vähän tuleekin.
Perustaisin oman yrityksen. Siis olisin perustanut sen ennen näitä vaikeuksia. Nyt on veto niin loppu ettei jaksa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset kunnon panosta.
Mä lopetin kuukausi sitten duunit ja oon nauttinu kun on saanu vaan olla<3
vähemmän paineita kun hakee uutta työtä jos on töissä. työnhaku muuttuu koko ajan vaikeammaksi sirkukseksi
Vierailija kirjoitti:
Perustaisin oman yrityksen. Siis olisin perustanut sen ennen näitä vaikeuksia. Nyt on veto niin loppu ettei jaksa edes ajatella.
Sitä olen minäkin suunnitellut, uskon että sopisi minulle paremmin... otinkin yhden kurssin jossa opetetaan näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset kunnon panosta.
”Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla”
Vierailija kirjoitti:
vähemmän paineita kun hakee uutta työtä jos on töissä. työnhaku muuttuu koko ajan vaikeammaksi sirkukseksi
Se on vaan kun ei meinaa töiden jälkeen edes jaksaa raapustella niitä hakemuksia.
No irtisanoutukaa
Mutta säästöt karenssia varten ensin ja muutto kämpäään johon on varaa
Täällä VTV;llä olisi paikkoja tarjolla eikä ole niin tarkkaan onko työpaikalla vai hoidattamassa naama värkkiään
No eipä ole sitten muuta vaihtoehtoa kuin etsiä uusi paikka ja irtisanoutua vasta sitten.