Aika lailla paljon saa lukea, kuinka mies ei tyydytä vaimoaan/naistaan panolla, tai muutenkaan. Mutta, missä on ne kertomukset kun mies puhuu, "vaimo ei tyydytä, ottaa vain oman orgasminsa ja jättää kylmäksi"..en saa koskaan orgasmia, vaimo itsekäs.
Niin , tyystin utopiaako. ja tarua... vai onko ja miksi?
Kommentit (10)
Oma exä oli tällainen ja siksi onkin exä.
M43
Vierailija kirjoitti:
M43
eli et saanut koskaan orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
eli et saanut koskaan orgasmia?
En hänen kanssaan ellei vieressä runkkaamista lasketa. Hänet piti hoidella ensin ja sitten sanoikin ettei enää huvita. En mä pitkään jaksanut sitä katsella.
M43
Mies ottaa orgasminsa naiselta, ei nainen anna sitä hänelle. Nainen odottaa, että mies antaa, eli tuottaa hänelle orgasmin, ei hän ota sitä mieheltä. Siinä ero.
Miksi naiset eivät tosiaan opettele sitä orgasmia? Ei taida kiinnostaa niin kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät tosiaan opettele sitä orgasmia? Ei taida kiinnostaa niin kauheesti.
Opettele ite ottamaan orgasmisi pallien hyväilyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele ite ottamaan orgasmisi pallien hyväilyllä!
Pitääkö olla niin pöljä että yrittää hankalasti? Klitoris on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
'
Tässä tiivistyy miehen äly. Siis sen olemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Tässä tiivistyy miehen äly. Siis sen olemattomuus.
Joo, ei miesten kanssa kannata pelehtiä kovin.
meillä kun sormetan muijaa ja puren ja näykin isoa tissiä ja nänniä mistä se erityisesti kiihottuu ja saadessaan orkun jää lepäilemään ja hetken päästä lähtee ja tokaiseen johan minä sainkin. minä jään kylmäksi ja mälit kiveksiin
kysymyksiä?