Mies, jaksatko nostaa vaimosi/naisystäväsi ilmaan?
Kommentit (64)
Jaksan, olen 195cm 110kg ja vaimo 158cm 58kg.Penkki 185kg,mave 290kg ja kyykky 240kg.
33 kiloa. Saatan nostaa ehkä juuri ja juuri.
Jaksan nostaa mieheni ilmaan. Miksi hänen pitäisi minua nostella?
Tämä oli muuten aikamme ja tapamme huomioiden hyvä ja ajankohtainen kysymys!
Kyllä jaksoi entinen mieheni nostaa ja minäkin nostin hänet ihan kevyesti. Ihan helppo nostaa alle 75 kiloinen
Nostan 100 kiloa penkistä ja vaimo painaa alle 50 kiloa, joten helposti.
Täh? Myös molemmat teinipoikani jaksavat nostaa minut ilmaan, ovat toki minua pidempiäkin. Erikoinen aloitus nyt taas.
Onnistuu.
Ps. Yhteinen harrastus on lenkkeily.
Mies nostelee ja hötkyttää mua harva tuo päivä. Olen 173/60. Joku homma siinä, mitä en nyt ihan tiedä, että miksi haluaa niin tehdä. Ehkä joku saliäijien juttu, mitä en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Naisystävä myös ratsastaa usein mun sylissä.
Jaksat nostaa myös hevosen?
Nostan penkistä 20 kg, muija painaa 80 kg joten en uskalla edes yrittää.
Tämäkin on yksi naisvihan muoto. Että naisen pitää olla kevyt kuin pikkulapsi ja jos painoa on yli 60kg eli enemmän kun pikkulapsilla ja teinitytöillä, niin on ryhävalas, mätisäkki ja vaikka mitä.
Jep, kyllä naisen pitää pitää itsensä sellaisessa kuosissa että nostamiseen ei tarvita trukkia, vastaavasti miehen pitää myös pitää itsensä sellaisessa kunnossa että jaksaa normaalikokoisen naisen nostaa
Tiukkaa tekee. Ehkä pari cm ilmaan ja itse en ole mikään kukkakeppi vaan voimaa on. M38
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että monikaan mies ei jaksa. Sen verran reheväperäistä emäntää näkyy kylillä.
Ja narukätistä miestä.
No huh, olisin varmaan maailman voimakkain mies jos jaksaisin ton punkeron nostaa ilmaan.
Jaksaisin luultavasti, mutta ympärysmitta on niin suuri ettei mistään saa oikein otetta.
Mä en jaksa itse kävellä, niin mies kantaa mua kuin vauvaa. Vessaan, sänkyyn, ruokakupille, autolle jne. Talvella vetää mua pulkassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on yksi naisvihan muoto. Että naisen pitää olla kevyt kuin pikkulapsi ja jos painoa on yli 60kg eli enemmän kun pikkulapsilla ja teinitytöillä, niin on ryhävalas, mätisäkki ja vaikka mitä.
Just. Kiva kuulla olevansa pikkulapsi ja teinityttö näin nelikymppisenä.
103 kg.En jaksa nostaa.