Onko joku >40v >2 lapsen äiti oikeasti löytänyt uuden kumppanin?
Kommentit (50)
Ehkä jonkun samanmoisen miehen ja sitte on uusperhetuska sotkuineen ohjelmassa.
Tai jos sinulle riittää suhde jossa molemmilla omat asunnot, niin löytynee mies helpostikin.
Monikin. Itse asiassa on paljon todennäköisempää löytää uusi kumppani, jos on joskus kumppani jo ollut. Sitä vastoin ne ikisinkut, no, ne on ikisinkkuja jatkossakin.
Ja tämähän pätee sekä naisiin että miehiin.
Enpä itse ainakaan kahden vieraan lapsen äidille mitään käyttöä keksisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun samanmoisen miehen ja sitte on uusperhetuska sotkuineen ohjelmassa.
Tai jos sinulle riittää suhde jossa molemmilla omat asunnot, niin löytynee mies helpostikin.
Hyvin riittäisi. Muttei mikään vapaa vain seksisuhde. Helposti - miten?
Ihan oikea kumppani mulla on, joten ihan oikeasti sellaisen löysin. Yhteisen harrastuksen parista. Itseäni muutaman vuoden nuorempi lapseton mies.
Tiedän useammankin 40+ vuotiaan naisen, jolla on lapsia ja on löytänyt uuden kumppanin.
Eli tarkoitatko kysymyksessäsi alle 40-vuotiasta alle 2 lapsen äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten...
terkuin: Meghan Fox
Tapasin keskisten huvipuistossa, nyt yhdessä 2vuotta molemmat 42vuotiaita ja molemmilla lapsia. T:N42
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitatko kysymyksessäsi alle 40-vuotiasta alle 2 lapsen äitiä?
Vastauksen tietää kun kysyy. Ajattelin jättää exät matikkaan ja historiaan. Mutta:
Ikä x>40v ja lapsien lkm x>2
Itse en tunne ketään. Mutta lohdullista, että näin on tapahtunut. Mitähän sitä alkaisi harrastamaan...
Juu, en kyllä halua toisten lapsien elämää sotkea. Olin itse yh-äidin lapsi ja ne vaihtuvat miehet omassa kodissa olivat kyllä jotain karmeaa.
Mieti nyt aikuisenakin jos teille marssisi yllättäin joku ylimääräinen ihminen asumaan. Ja parin vuoden päästä sitten taas joku toinen kuin jossain majatalossa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten...
terkuin: Meghan Fox
😂👍
Jos on itsestään huolta pitävä ja hyvä itsetunto ja pari jo aikuista lasta, niin saa hätistää innokkaimpia...
Mutta kun on tosiaan se itsetunto eikä enää lastensaantistressiä ja muutenkin onnellinen tilanne niin mitäpä minä niillä miehillä.
Halusin sanoa, ettei seuransaanti ole iästä kiinni eikä lastenkaan määrästä. Lapset kasvaa..
Mutta kukapa ihanaan tilanteeseensa ottaisi riskiä että mies olisikin joku mustasukkainen kyylä tai ”huolehtimisen” avulla kaitseva.
Exän tapasin 25v sitten baarissa. En halua käydä enää baarissa. Lisää lohdullisia tapaamistarinoita!
Tietenkin.
Minä löysin kumppanin ilmailuharrastuksen parista.
Siinä meni hetki, että saatiin useamman eronneen parin lapsijärjestelyt synkattua, mutta jos kolmella nyt seurustelevalla aikuisella parilla menee lastensa vuoroviikkojärjestelyt synkassa, niin oon aika ylpeä tän yhteistyön tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on itsestään huolta pitävä ja hyvä itsetunto ja pari jo aikuista lasta, niin saa hätistää innokkaimpia...
Mutta kun on tosiaan se itsetunto eikä enää lastensaantistressiä ja muutenkin onnellinen tilanne niin mitäpä minä niillä miehillä.Halusin sanoa, ettei seuransaanti ole iästä kiinni eikä lastenkaan määrästä. Lapset kasvaa..
Mutta kukapa ihanaan tilanteeseensa ottaisi riskiä että mies olisikin joku mustasukkainen kyylä tai ”huolehtimisen” avulla kaitseva.
Niin, seksin perässä ne varmaan on. Mutta etkö kaipaa kumppania jakamaan asioita?
Tietenkin, melkein kaikki jotka ovat halunneet.
Mitähän nämä harrastukset on, joissa tapaa miehiä? Ilmailu tai kuntosali/crossfit-hommat ei ihan omaa genreä...
Kapakasta yöksi. Aamulla äijä juoksee huutaen pois.