Miten kehtaatte olla Tinderissä tms.?
Tai julkaista jossain treffi-ilmoja, joissa kerrotte itsestänne ja kumppanitoiveistanne.
Eikö mene uskottavuus työpaikalla ja muissa sosiaalisissa yhteisöissä?
Kommentit (26)
Elämä muuttuu kertaheitolla paremmaksi kun tekee ja kokee asioita ja lakkaa välittämästä mitä muut ajattelee.
Mulla on hyvä itsetunto, enkä mieti, mitä muut ehkä saattavat ajatella minusta. En myöskään tuomitse muita ihmisiä enkä naureskele kenellekään. Ei ole mitään tarvetta siihen, mietin omia juttujani.
Ihminen pärjää vallan mainiosti yksikseenkin jos vain pääkoppa toimii. Valitettavan monella ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää vallan mainiosti yksikseenkin jos vain pääkoppa toimii. Valitettavan monella ei toimi.
Pärjään hyvin yksin, mutta viihdeseksiä on kiva harrastaa Tinderin avulla.
Taas yksi yritys saada ihmisiä pois treffielämästä, kun itseä ei lykästä.
Kil kki karu selli? Mikä? Joo olen samaa mieltä kyllä kun ap, tai siis itse kokisin kyllä todella nolona olla jossain tinderissä. Siellä on ne jotka eivät oikeassa elämässä mitään saa. Ennen naurettiin niille virtuaalimaailman jutuille, joku pelin tapainen tms. Tää on nykysin sama. Aloin oman mieheni kanssa olemaan yksissä yli kymmenen vuotta sitten. Jossain vaiheessa selvisi että hän etsinyt seuraa netistä sen ajan keinoin, jotain keskustelupalstoja. En vaan pysty näkemään häntä enää sen tiedon jälkeen itsevarmana alfana kuten aiemmin :( Harmi, katselen koko ajanmuite, sellaisia joitka eivät ole koko somessa.