Robin Packalen - floppaako taas?
Nyt on alkanut tulla uusia biisejä ja mietin pitkään, että miksi ei vaan iske. Ja sitten hoksasin, että laulaa tosi korkealta koko ajan eikä äänessä kuulu enää sellaista rosoa mitä suomenkielisissä biiseissä. Ylipäätänsä esim. tässä ei ole mitään tarttuvaa, tylsä biisi
.Mitä mieltä olette, floppaako?
Kommentit (95)
Perus suomalainen mentaliteetti sulla kun oot heti lyttäämässä. Mun mielestä kuulostaa hyvältä, musavideon maskeeraus on tosin hieman erikoinen.
On parempi kuin ykskään aiempi enkkuviritelmä tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Perus suomalainen mentaliteetti sulla kun oot heti lyttäämässä. Mun mielestä kuulostaa hyvältä, musavideon maskeeraus on tosin hieman erikoinen.
Pyydettiin mielipidettä, ei stemppiviestiä. Eri asioita.
Negataan yhdessä Robin maantasalle ettei yritä enää mitään.
Saara Aalto -ilmiö. Kovaa yritystä ja osaamistakin on, mutta jotain oleellista puuttuu.
Liian laskelmoitua. Ja kuka tollasta siirappipoppia edes kuuntelee?
Samu-setäkö tämän takana?
Mutta toivon, ettei floppaa. Tulisi uusi suomalainen julkkis.
Itse tykkään tästä Robinin uudesta suuntauksesta. Toivottavasti ottaa tuulta alleen ja saa aikaan jotain vielä hienompaa.
N33
Yritetäänkö tässä nyt jotain svedutyylistä viritelmää? Tuli mieleen Benjamin Ingrosso ja Anton Ewald.
Ruotsin euroviiisubiisi eli tehotuotettua tusinatavaraa. Ei toi laskelmointi vie pitkälle .
On se varmaan harmi itselle, kun menestyi kun ei itse juuri tehnyt musan eteen muuta kuin kävi studiossa laulamassa ja sitten, kun teet oikeasti töitä studiossa vuoden ympäri niin mikään ei muka enää onnistu.
Ja täällähän pyydettiin mielipiteitä eli jos ei tykkää, niin sitäkö ei saisi sanoa? Tämä tyyli on jotenkin niin päälleliimattua ja epäuskottavaa (epätoivoista).
Itsellä tuo biisi ei kolahtanut, mutta onhan tuossa ainesta. Ei tule olemaan Robinin läpimurto, mutta biisi on kuin tehty radioon.
Tulee olemaan biisi mitä kuunnellaan radiosta automatkalla ja fiilistellään, sen kummemmin ajattelematta. Kun monien kuuntelukertojen jälkeen selviää esiintyjä, niin moni ei olisi uskonut Robinin biisiksi.
Robinin ongelma on se, että tuollaisia samanlaisia renkutuksia on tusinassa about 385 kpl ainakin.
Ei erotu millään tavalla.
Tällaista musiikkia tulee yleensä jossain sähkölaitoksen puhelinvastajaassa jonomusiikkina..
Se on oma harrastuksena sekin manata vuoron perään Saara Aallot, Almat, Robinit, Isac Elliotit ja Kielinaiset.
Robin on oikeasti melko komistus ja persoonana symppis ja ihana. Olen joskus ollut keikalla ja ihan hämmästyin siitä, että kuinka hyvä esiintyjä hän on. Miksi sitä luontaista charmia yritetään piilottaa tuollaisen maskeerauksen ja erikoisten vaatteiden taakse? Katu-uskottavampi tyyli tekis terää.
Antakaa sen tehdä ja kokeilla. Joko homma alkaa toimia jossain kohtaa tai liittyy lannistuneena meidän muiden tavismasistallaajien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Floppaa, ois silloin kun oli nuori ja freesi pitänyt tehdä aggressiivisesti töitä ulkomailla ja yrittää breikata.
Itse karsastan jotenkin tuota ulkoasua, sänkeä kuvissa yms. Huono stailaus. Gringe. Lisäksi silmät ovat väsyneet, ei tulta, ei iloa.
Robin ei olisi koskaan ollut silloin edes iso suomalainen tähti, jos teinivuodetkin olisi yrittänyt ulkomaille. Samaa soutamista ja huopaamista on nyt suurella osalla näistä, jotka englanniksi popilla Suomesta yrittää.
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan harmi itselle, kun menestyi kun ei itse juuri tehnyt musan eteen muuta kuin kävi studiossa laulamassa ja sitten, kun teet oikeasti töitä studiossa vuoden ympäri niin mikään ei muka enää onnistu.
Samaa kohtaloa on kokenut moni muukin teinitähtenä läpilyönyt, mikä on aika harmillista. Liika puurtaminen ja viilaaminen kai vie rentouden tekemisestä, mikä näkyy ja kuuluu.
Tällainen harmiton taustabiisihän tuo on. Videossa liikaa yliyritystä tyylinvaihtoineen, mutta ei nyt kaiken tämän dissauksen arvoinen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floppaa, ois silloin kun oli nuori ja freesi pitänyt tehdä aggressiivisesti töitä ulkomailla ja yrittää breikata.
Itse karsastan jotenkin tuota ulkoasua, sänkeä kuvissa yms. Huono stailaus. Gringe. Lisäksi silmät ovat väsyneet, ei tulta, ei iloa.
Robin ei olisi koskaan ollut silloin edes iso suomalainen tähti, jos teinivuodetkin olisi yrittänyt ulkomaille. Samaa soutamista ja huopaamista on nyt suurella osalla näistä, jotka englanniksi popilla Suomesta yrittää.
Ehkä ei, samaa mieltä. Mutta silloin oli raikas ja aito. Mitä on nyt: väsyneen näköinen, ylituotettu. Ei ole söpö enää.