Benecol ja alentajat huijausta kolesteroli vai nousi!! Ei mitään hyvää vaikutusta!
Käytin Benecol alentaja jogurtteja sekä alentaja 2 levitettä 3kuukauden ajan koska kolesterolini oli 5.3 ja ldl kolesteroli oli 3,7.
No nyt sain kolesterolimittaustulokset ja ldl kolesteroli edelleen 3.7 kokonaiskolesteroli oli 5.5 koska trigly arvot olivat nousseet. Ja mainittakoon että paino oli pysynyt mittausajan täsmälleen samana.
Ainakaan mulla nämä benecol ja alentajatuotteet ei todellakaan auttaneet asiaa vaan kolesteroli oli jopa noussut. Syön muutenkin aika terveellisesti olen normaalipainoinen ja en tupakoi tai käytä alkoa. Liikuntaa en ole niin paljon harrastanut että sitä yritän seuraavaksi lisätä ja vaikka olen normaalipainoinen voisi 4-5kg painonpudotus auttaa minua paremmin kuin nämä suositellut kolesterolinalentajat.
Kaiken lisäksi nämä benecol alentaja tuotteet aiheuttavat minulle vatsavaivoja mm ripulia joten en jatka näitä.
Olen tosi pettynyt että nämä tuotteet eivät auttaneet ja ovat aika kalliita olleet, taisin olla vain mainosten uhri vaikka terveydenhoitajakin näitä ensin mainosti että ota käyttöön.
Onko muille käynyt näin että ei nämä benecol alentajatuotteet kolesteroliin ei ole tehonneet tai kolesteroli jopa pahentunut?
Kommentit (25)
Asentaja Plussalla arvot sain alenemaan normaalilukemiin. Elämäntavoissa ei muutosta, joten uskoisin Alentajan käytön olevan muutoksen takana.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 23 joten normaalipaino, liikuntaa harrastan vain kävelyä, eli sitä olisi varaa lisätä mutta pienten lasten kanssa ei ole juurikaan nyt ollut aikaa. Syön 5krt pvässä säännöllisesti, käytän pehmeitä rasvoja, pähkinöitä, kalaa 2 krt vkossa. Joskus syön hampurilaisia ja pizzaa 1-3 krt kuussa joten nämä varmaan pitää vähentää. Karkkia syön välillä viikonloppuisin. En mielestäni syö mitenkää. Epäterveellisesti , toisella vanhemmalla on kolesterolilääkitys ja sen jälkeen sai 2 tyypin diabeteksen joten tiedostan että myös perinnöllisyyttä on tautiin ja haluaisin pienentää riskiäni.
En kuitenkaan haluaisi ihan askeettiseksi ruokavaliota. Miehen mielestä minun pitäisi syödä rasvaisempaa kermaa ja sikanauta jauhelihaa tms mutta kaikkien ohjeiden mukaanhan minun pitää jatkaa tätä vähärasvaista linjaa. Joskus olemme tilanneet muksuboksia ja siellä on aina kerma 22% rasvaa ja rasvaista lihaa itselleni teen sillon jotain k
Olet täydellinen ihminen ja kolesterolit koholla? Sitten sulla on varmaan paha geeniongelma, voi voi... Muuten löytyy kyllä syypää sieltä syömisistä ja liikunnasta.
Sulla on erinomainen kolesteroli. Älä kuuntele niitä lääkäreitä jotka sanoo että sen pitää olla alle 5.
Minulla kolesteroli lähti tasaisesti alenemaan alentajaa käyttämällä ja on nyt hyvä. Käytän jatkossakin.
Lääkäri määräsi minulle kolesterolilääkityksen. Sivuvaikutusten vuoksi jätin ostamatta ja rupesin käyttämään Alentajaa ja Benecolia, kolesteroli oli heti laskenut 7%.