Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Tainola parka. Peter osasi kätkeä pimeän puolensa.

Vierailija
27.03.2021 |

Niin voidaan ihmistä sumuttaa. Huomasin muuten että Rita ja Peter ovat melko saman näköisiä paitsi että Rita on hiukan maskuliinisempi.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kansan Rita!

Vierailija
22/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Rita ja Hevosennaama aloittaa yhteisen keskusteluohjelman TVssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Peter on ollut oikein sydämellinen ja vieraanvarainen ym. Ritalle. Sen voin uskoa. Mutta sitä en usko, että Rita on ollut sokea kaikelle muulle siinä Peterin ympärillä

Vierailija
24/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Peter Nygårdin kaltainen huippumenestyjä antaisi huomiota köyhille yhäriläskeille olisivatko niin kärkkäästi tuomitsemassa?

Tämähän on kuin Mannisen puheita. Antakaa naisille huomiota tai ne loukkaantuvat.

Vierailija
25/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Rita ja Hevosennaama aloittaa yhteisen keskusteluohjelman TVssä?

Olisikin tervetullutta vaihtelua vihervasemmiston ja feministien propagandalle!

Vierailija
26/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainola edustaa mennyttä maailmaa, jossa "toimittajan" tehtävä oli hehkuttaa julkkisten ihanuutta. Mitään kriittistä ei kirjoitettu. Lipevää nuoleskelua, jota on ollut koko ajan vaikeampaa lukea. Yhtenä noloimmista on jäänyt mieleen Jari Sillanpään imartelu kaapistatulojutussa. Siinä Tainola kertoi, että naiset sanovat Jaria hyväksi rakastajaksi. WTF?

Vierailija
27/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen osaa? Siksi sitä kutsutaan pimeäksi puoleksi.

Tainola on työnsäkin puolesta siinä asemassa, että on varmasti kuullut asioita myös muiden kuin Nygårdin suusta. Sitäpaitsi onhan julkisuuteenkin joitakin asioita aiemminkin tihkunut, muistan esimerkiksi että kerran joku Nygårdin monien au-lapsien äideistä tuli julkisuuteen, ja antoi vähemmän mairittelevan kuvan miljonäärin toimintatavoista.

Vierailija
28/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritalla on aika outo ammatti. Ihan selkeistä porsaista kirjoittaa lämpimästi ja mahdollistaa hyväksikäyttötilanteita. Miten tuollainen ihminen voi elää itsensä kanssa ja pitää ammattiaan jotenkin arvokkaana?

Vierailija
29/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita täyttää ensi vuonna 68 vuotta.

Hyviä eläkepäiviä!

Vierailija
30/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainola on toimittaja, ei mikään psykologi. Miksi syyttää, kun ainoa syyllinen on tuo niljakas pervo...

Ja tapahtuneita rikoksia peittelemällä niljakkaan pervon toiminnan mahdollistaneet.

No tuskin niljakas pervo on Ritan vierailujen/haastattelujen aikana kipaissut välillä veskiin rais kaamaan. Aika tyhmää on toimittajan ilman todisteita mennä tekemään "paljastusartikkelia", missä kertoo mutulla tai teinien suulla otaksumiaan Naigaardista. Nämä pervot osaavat peitellä jälkensä, vaikka käry lopulta käykin. Sitä ennen tuskin kukaan haluaa massiivisiin oikeudenkäynteihin.

Pelottava tuo pervo, Lampeniuksenkin kyni putipuhtaaksi. Ei Rita mikään tyhmä ole, varmaan arvasi, mutta eipä riitä. Miljonäärimoguli, rahalla tukkii suita aika hyvin. Ja saihan Rita melkoista hyötyä kaveeraamalla noiden julkkisten kans ja sisäpiirin haastattelut jne. Ihan hyvät tulot varmaan Ritalla olleet.

Vierailija
31/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääsinhän Rita kurkistamaan kansainvälisen menestyjän ja läheisen ystävänsä eksklusiiviseen elämään ja sai sitä kautta arvostusta muilta kaltaisiltaan.

Vierailija
32/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita on Ritoja on pyörinyt bändien ja julkkisten ympärillä.

Vierailija
33/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan noita on Ritoja on pyörinyt bändien ja julkkisten ympärillä.

Siitä pyörimisestä ja hännystelystä noille ritoille maksetaan.

Vierailija
34/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Peter-pervo vanhoihin naisiin koskenut, eikö joku muukin vanha muotialan nainen häntä kehunut Lenita tai Aira, nuori liha ja arat uraansa aloittelevat tytöt häntä kiinnostivat, Linda ei ollutkaan niin arka ja sai tuntea nahoissaan.

Vierailija
35/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulinkin puolusti Peteriä. Käynyt usein luksussaarella, eikä huomannut mitään. Airalla työasioita muodin parissa. Hyviä ystäviä keskenään kuulema.

Vierailija
36/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta ja Petteri ovat kuin kaksi marjaa.

Vierailija
37/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aira Samulinkin puolusti Peteriä. Käynyt usein luksussaarella, eikä huomannut mitään. Airalla työasioita muodin parissa. Hyviä ystäviä keskenään kuulema.

Koko kansan Aira! Airankin mielestä meetoot on mennyt liian pitkälle!

Vierailija
38/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen ollut täysin tietämätön tämän miehen pimeästä puolesta, jos sitä sellaiseksi voi kutsua. Olen järkyttynyt. Olen oikeasti järkyttynyt ja olen miettinyt niitä naisia, että voi kauhea, mitä on tapahtunut, jos on tapahtunut. Tämä on karmeaa.”

Näin sanoo ritskaajan puolustelijat. JOS ja JOS. Ja koko ajan puolustelee että en minä suinkaan mutta muut.

Vierailija
39/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat petoja.

Vierailija
40/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Olen ollut täysin tietämätön tämän miehen pimeästä puolesta, jos sitä sellaiseksi voi kutsua. Olen järkyttynyt. Olen oikeasti järkyttynyt ja olen miettinyt niitä naisia, että voi kauhea, mitä on tapahtunut, jos on tapahtunut. Tämä on karmeaa.”

Näin sanoo ritskaajan puolustelijat. JOS ja JOS. Ja koko ajan puolustelee että en minä suinkaan mutta muut.

Tässä linkki

https://yle.fi/uutiset/3-11858921

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan