Miksi kehoni on muhkuraisempi kuin urheilemattomien muiden,esim. "sinkut alasti"-ohjelmassa?
Vaikka harrastan liikuntaa, ja moni noista ohjelmassa esiintyvistä selvästikään ei? Samoin kun olen nähnyt bikiniasuisia naisia puolialasti, heillä on sileä kehonkoostumus, ei esim.reisissä muhkuroita, tai mahassa eikä muualla, vaikkei ole lihaksista tietoakaan? Itse sentään urheilen ja kiinteytän kehoani, mutta lopputuloksena kehoni on edelleen muhkurainen. Selluliitistä ei myöskään ole kyse. Mikä tämän selittää?
Kommentit (28)
Mulle muhkurat tuli aika lailla viisikymppisenä.
Kokeile urheilla eri tavoin,eri lajeja.
Siis mitä ne muhkurat on jossei selluliittia? Itsellänikin on reidet ja pakarat muhkuraiset vaikken ole ylipainoinen, mutta selluliittiahan se on.
Johtuisiko siitä että ne joilla ei ole hyvä kroppa, esittelevät sitä harvemmin julkisuudessa.
Onkohan sinulla joku ihotauti? Tässä on vaihtoehdot vähissä, jos ei saa olla selluliittiä, lihasta tai rasvaa muhkuroissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Siis mitä en ymmärtä miten monien muiden naisten keho voi olla ilman liikuntaa noin sileä, vaikkei ole näkyviä lihaksia ollenkaan? Ja osa noista oli jopa hieman keskivartalopulleita. Itselläni hieman lihasta, mutta muhkuroita esim. Jaloissa. Voisiko jopa ne tulla treenaamisesta?
Kts. Lymfanesteen kierrossa häiriö. Lue netistä tietoa,voisiko olla lymfanesteiden kierrossa ongelmaa?
Ruokavalio (sekä ne huonot asiat mitä saat että hyvät asiat joita et saa), stressi, jumottava aineenvaihdunta, hormonitoiminta.
Suosittelen palauttavia ja rentouttavia harjoituksia kuten joogaa, sen miettimistä kohteletko kehoasi asrvostavasti ja mikä kaikki lisää kehon ja mielen kokonaiskuormitusta, hyviä rasvoja, tarpeeksi proteiinia ja kuituja 35 g päivä.
Ymmärtä 😂😂😂😂😂 YMMÄRTÄ😂😂😂😂 Ei v----....