Vuoden radiojuontajaksi valittiin kymmenennen kerran Jaajo Linnonmaa
Kommentit (36)
Suomalaisiin nÀköjÀÀn tehoaa pissakakkapippelitarinat ja joomiehet ja -naiset jotka kiekuu kovalla ÀÀnellÀ pÀÀpirun kaikille jutuille
Esko EerikÀinenkin olisi ollut parempi valinta kuin kulunut Jaajo.
Jos toi on parasta, mitÀ Suomen radiolla on tarjota, niin eipÀ ole ihme, etten ole kuunnellut radiota enÀÀ kymmeneen vuoteen.
SiellÀ alalla ei kovin fiksuja ole.
Vierailija kirjoitti:
KetÀ ne tuomarit on, jotka vuodesta toiseen valitsee saman ukon?
Kuule ne tuomarit ovat niitÀ radion kuuntelijoita. He olivat tuomareita.
Jaajo valittiin yleisöÀÀnestyksellÀ. Eli kuuntelijat itse valitsivat hÀnet.
Valtavaa ylivoimaa verrattuna muihin maamme radiojuontajiin! Onnea Jaajo!
EivÀt ne muut vain osaa...!
HyvÀ Jaajo!
Itse tykkÀÀn enemmÀn Tuukasta.
Jussi69 on miljoona ja yksi kertaa parempi.
Jaajo Linnonmaa ei ole mistÀÀn kotoisin! Aivan lÀpeensÀ surkea radiojuontaja. Itse kuuntelen radiota ainoastaan silloin, jos juontajana on Pertti Salovaara, enkÀ koskaan muulloin!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken suomalaisen radiotyön tasosta.
Sanoisin yleisön tasosta pikemminkin.
VÀhÀn sama kuin paikallislehden pitÀmÀ "vantaan paras ravintola"- ÀÀnestys.
Voittaja on vuodesta toiseen yksi ja sama ravintoloitsija, jolla ilmeisesti kytkös toimitukseen, sen verran usein ko. yrittÀjÀ esiintyy aviisin sivuilla...
Ruoan laadulla tai palvelutasolla tuo kilpailun voitto ei ainakaan ole tullut.
Ihan pelleilyÀ. Ei todellakaan ole paras juontaja, mutta ihmiset eivÀt varmaankaan muista muiden juontajien nimiÀ. Jaajo on televisiosta tuttu.
Varmaa synagogalla tai muuten moskeija/ortodoksikirkko,myös hellarivaparit harrastaa tÀtÀ vain me meille kaikki vaan me kaikki edut palkinnot vain meille meidÀn yritys vain meidÀt meidÀn uskonto eikÀ muut. MÀÀ mÀÀ mÀÀ minÀ minÀ minÀ meille meille me vaan ei muita.
Paljon noille annetaan palkkaa ja mistÀ se raha tulee paitsi mainoksista niin valtiolta paljonko . YLE saa miljoonia mukana sanoma yhtiöt. Valtion rahaa ja kylvÀÀ vihaa kristittyjÀ kohtaan joka TV sarjassa ja elokuvassa. Laitetaan syyt omista synneistÀ kristyttyjen tekemiksi ilkeydestÀ.
Taas se rasittava juoppo.