Suomalainen pitsa pitäisi lisätä unescon maailmanperintölistalle
Italialaisilla ei mitään jakoa niillä kuivilla käntyillään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä, Saarioisten läpyskätkö?
Parhaan pitsan olen hieman yllättäen saanut Häijään Nesteen kotipizzasta, feta-kinkku, täydellinen suhde tomaattikastiketta ja täytteitä. Eli tomaattikastiketta oli hiukan keskivertopitsaa enemmän mutta ei niin paljon että pohja olisi märkä pullataikina. Makuasia tietysti kuinka kuivasta tai kosteasta pitää mutta kyllä olin tyytyväinen
Olit vain nälkäinen ja väsynyt pitkän ajomatkan jäljiltä.
T. Tietäjä
Vierailija kirjoitti:
Jes kinkku-ananaspitsa! Aurajuustolla! Sellainen joka saa italialaiset itkemään mammaa.
Joo, itkemään suruissaan. Ananas pizzassa on italialaisille pyhäinhäväistys. Ja Aura-juusto on oksettavan hajuista ja makuista ja pilaa kaikki ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Jes kinkku-ananaspitsa! Aurajuustolla! Sellainen joka saa italialaiset itkemään mammaa.
Justiisa näin. Lisäksi kuusenkerkkää ulkomaalaisille arvostelijoille. Ei tietenkään omaan pitsaan
Italialaiset nyt itkevät kaikesta. Jopa siitä että joutuvat reiluna viiskymppisenä muuttamaan pois kotoa.
Ah, mikrossa lämmitetty roiskeläppä, jossa on halvinta sika-nautaa ja hieman emmentaalia seassa. Pitäkööt parmankinkkunsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaan pitsan olen hieman yllättäen saanut Häijään Nesteen kotipizzasta, feta-kinkku, täydellinen suhde tomaattikastiketta ja täytteitä. Eli tomaattikastiketta oli hiukan keskivertopitsaa enemmän mutta ei niin paljon että pohja olisi märkä pullataikina. Makuasia tietysti kuinka kuivasta tai kosteasta pitää mutta kyllä olin tyytyväinen
T. Tietäjä
Juuuu koska parin kilometrin matkasta väsyy ihan hirveästi... Ettei olisi vähän pitsaelitistin vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tietäjä
Juuuu koska parin kilometrin matkasta väsyy ihan hirveästi... Ettei olisi vähän pitsaelitistin vikaa
Pitsansyöjä eliittiä, huutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, itkemään suruissaan. Ananas pizzassa on italialaisille pyhäinhäväistys. Ja Aura-juusto on oksettavan hajuista ja makuista ja pilaa kaikki ruoat.
Ananas pizzassa ei tosin ole mikään suomalainen juttu. Italialaiset myös itkee milloin mistäkin.
Jauheliha-kinkku-ananas-aurajuusto nimenomaan tämä versio sinne listalle