Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen pitsa pitäisi lisätä unescon maailmanperintölistalle

Vierailija
26.03.2021 |

Italialaisilla ei mitään jakoa niillä kuivilla käntyillään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes kinkku-ananaspitsa! Aurajuustolla! Sellainen joka saa italialaiset itkemään mammaa.

Vierailija
22/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä, Saarioisten läpyskätkö?

Parhaan pitsan olen hieman yllättäen saanut Häijään Nesteen kotipizzasta, feta-kinkku, täydellinen suhde tomaattikastiketta ja täytteitä. Eli tomaattikastiketta oli hiukan keskivertopitsaa enemmän mutta ei niin paljon että pohja olisi märkä pullataikina. Makuasia tietysti kuinka kuivasta tai kosteasta pitää mutta kyllä olin tyytyväinen

Olit vain nälkäinen ja väsynyt pitkän ajomatkan jäljiltä.

T. Tietäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes kinkku-ananaspitsa! Aurajuustolla! Sellainen joka saa italialaiset itkemään mammaa.

Joo, itkemään suruissaan. Ananas pizzassa on italialaisille pyhäinhäväistys. Ja Aura-juusto on oksettavan hajuista ja makuista ja pilaa kaikki ruoat.

Vierailija
24/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiisa näin. Lisäksi kuusenkerkkää ulkomaalaisille arvostelijoille. Ei tietenkään omaan pitsaan

Vierailija
25/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset nyt itkevät kaikesta. Jopa siitä että joutuvat reiluna viiskymppisenä muuttamaan pois kotoa.

Vierailija
26/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikrossa lämmitetty roiskeläppä, jossa on halvinta sika-nautaa ja hieman emmentaalia seassa. Pitäkööt parmankinkkunsa!

Vierailija
27/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan pitsan olen hieman yllättäen saanut Häijään Nesteen kotipizzasta, feta-kinkku, täydellinen suhde tomaattikastiketta ja täytteitä. Eli tomaattikastiketta oli hiukan keskivertopitsaa enemmän mutta ei niin paljon että pohja olisi märkä pullataikina. Makuasia tietysti kuinka kuivasta tai kosteasta pitää mutta kyllä olin tyytyväinen

T. Tietäjä

Juuuu koska parin kilometrin matkasta väsyy ihan hirveästi... Ettei olisi vähän pitsaelitistin vikaa

Vierailija
28/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tietäjä

Juuuu koska parin kilometrin matkasta väsyy ihan hirveästi... Ettei olisi vähän pitsaelitistin vikaa

Pitsansyöjä eliittiä, huutista.

Vierailija
29/30 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itkemään suruissaan. Ananas pizzassa on italialaisille pyhäinhäväistys. Ja Aura-juusto on oksettavan hajuista ja makuista ja pilaa kaikki ruoat.

Ananas pizzassa ei tosin ole mikään suomalainen juttu. Italialaiset myös itkee milloin mistäkin.

Vierailija
30/30 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha-kinkku-ananas-aurajuusto nimenomaan tämä versio sinne listalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi