Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opit englantia?

Vierailija
26.03.2021 |

Tasoni on noin b1 ja haluaisin saavuttaa ainakin c1 tason. Vinkkejä, miten onnistuisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue englanniksi, käytä kieltä päivittäin, laajenna sanastoa ylipäänsä, käy ulkomailla käyttämässä kieltä heti, kun se on mahdollista... 

Vierailija
2/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pelata nettipeliä, jonka ohjeet on englanniksi ja siellä myös keskustelet eri maan kansalaisten kanssa englanniksi. Näin ainakin omalapseni saavutti kympin koulussa. Ope kertoi, että ei vois opinnoissa yltää samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laula englanniksi ja etsi mitä sanat tarkoittavat

Kuuntele elokuvissa ja seuraa telkkarissa

Vierailija
4/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vain lukea kirjoja englanniksi, suomennettu kirja vieressä.

Vierailija
5/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its just passsion.

Vierailija
6/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its just passsion.

Totttakai se liittyy siinä missä joku matematiikkkakin järkeen, merkityssuhteisiiin ja käsitykseeen.

Vierailija
7/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its just passsion.

Näiiissäkin on jokin idea jos sanot vaikka näin kuvaillen helppoudellla niinvoi vaikka kaupitella sillä että kuinka helppoa jokin asia on jotta vetäää mahdollisimman paljon asiakkaita ja tienaa rahaaa.

Vierailija
8/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono kielipää. Olin ehkä vähän laiskakin koulussa, mutta loppukiristä huolimatta aikoinaan reputin ruotsin ja kirjoitin englannista A:n. Kielioppia painottava opiskelu ei vain sopinut minulle. 

Muutin sitten kolmekymppisenä Lontooseen. Muutamassa kuukaudessa nousin alemmalta keskitasolta edistyneiden ryhmään. Löysin vaimon ja puhuin kotikielenäkin pari vuotta englantia. 

Näköjään matkiminen, millä lapset oppivat, on hyvä metodi aikuisillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän