Mies on läsnä vain kun hänelle sopii
Onko tämä jotenkin normaalia vai ei?
Mies töiden jälkeen syö ja soittelee kaverit läpi. Puhelin soi vähän väliä, eikä elokuvan katselusta tule mitään.
Jään "unohduksiin". Kun mies itse on levon tarpeessa (eikä jaksa kavereitaan), niin silloin vasta muistaa minun olemassaoloni!
Kommentit (7)
On erityyppisiä ihmisiä. Hän on ehkä kaverisuuntautunut vähän enemmän kuin parisuhdesuuntautunut. Onko kuinka nuori. Haluaa elää omalla tavalla sosialisoiden kuin sinkkuna, mutta puhelin meluaa liikaa kumppania ajatellen – sen voisi teoriassa tehdä ehkä eri asunnossa tai eri huoneessa ovi kiinni - keittiön ovi kiinni? Sinä makuuhuoneessa tms ovi kiinni, kuulokkeet ja muuta tekemässä? Elokuvia voi katsoa erikseenkin, ei tarvitse joka kerta katsoa kaksin "liimautuneena" tai olla yhteistä suunnitelmaa joka päivälle. Ehkä teillä on eri toiveet suhteelle. Toisen kumppanin kanssa ei ilta olisi sellainen että miehen puhelin ja kaverit menevät edelle siten, että kuuntelet "tyhjänpäiväistä" jaarittelua tuntitolkulla. Ellei siellä ole jotain mielenkiintoista. :D Moni haluaa kuitenkin vapaamman suhteen ja elämän, ettei ole pakollista joka päivä alkaa heti katsoa filmiä, elämässä on paljon muutakin kuin ruutu. Mutta jotenkin tuntuu että olet jäänyt paitsioon, mies huomaa sinut viimeisenä muiden jälkeen, ei sekään aina toimi jos ei yhtään huomaa.
Hän itse arkena ehdotti, että perjantaina viettäisimme aikaa yhdessä. jäänyt paitsioon koko suhde viime aikoina.
Silti ei sammuta puhelinta. Ei kuuntele mitä sanon.
V-tuttaa.
ap
Voi olla jopa puhumatta koko päivän (kavereiden kanssa vietetty viikonloppu takana).
Onko normaalia muilla tuollainen? Alan epäillä että hänessä on jotain "vikaa".
ap
Ennenkaikkea, SANO miehellesi : varaan nyt ajan sinulle, Katso kalenteristasi milloin on vapaita aikoja minulle.
Jos mies vetää herneen nenäänsä, ET TARVITSE MOISTA TEINIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkaikkea, SANO miehellesi : varaan nyt ajan sinulle, Katso kalenteristasi milloin on vapaita aikoja minulle.
Jos mies vetää herneen nenäänsä, ET TARVITSE MOISTA TEINIÄ.
Mikäli ei vedä hernettä nenään ja treffeillänne puhelin on tärkeämpi kuin sinä niin jätä se. He is not just into for you.
Oot sä kyllä melko ripustautuva... ja huomionkipeä. Vaihda miestä, jos ei kelpaa. Ei se mies siitä muutu, että sinä tänne kirjoittelet.