Taas Kouvolassa joukkoaltistuminen - nyt 50 altistui kuntosalilla
Kuntosalikävijällä todettu koronatartunta Kouvolassa – jopa 50 voinut altistua: "Valitettavasti osa tartunnan saaneista on liikkunut aika laajalti"
https://yle.fi/uutiset/3-11858824
Miksi Kouvolan koronasairaat ei pysy kotonaan?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miten on ollut noin paljon porukkaa kuntosalilla? Kymenlaakso on leviämisvaiheessa.
Altistumiset kahdelta eri kerralta. Koronasairas ollut kuitenkin niin kovassa kunnossa, että on jaksanut kahtena päivänä treenata monta tuntia kerrallaan ja altistaa kanssatreenaajia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Kouvolassa maanantain menee lapset kouluun ja minä aion mennä kuntosalille. Näin se menee
Sauna on nyt kiinni, sinne et pääse, mutta hautajaisiin ehkä pääsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Kouvolassa maanantain menee lapset kouluun ja minä aion mennä kuntosalille. Näin se menee
Häh? Mikä sauna
Hysteeri set kyyl ät jaksatte edelleen näitä höpinöitä vuodenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän kuntosalilla ole saunaa
Kouvolassa kulkee joku sarjatartuttaja, joka liikkunut laajast, saunonut Tykkimäen saunalla, kuntoillut Inxassa, ehkä joku alakoulun työntekijä, joka altistanut sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän kuntosalilla ole saunaa
Mene siis yleiseen saunaan. NOT! #kouvolalaiset
Korona on niin paha tauti, että siihen sairastanut voi treenata ja käydä baarissa ilman että saa koskaan tietää sairastaneensa koronan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnostas yhtään laskea kouluun kun ollaan niin ristiin Valkealaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali on joillekin pyhä temppeli. Sulaa hulluutta, siellä vasta aerosolit lentää ja leviää. Saama*in idioo*it.
Liikunnan puute on terveysriski jo itsessään, joten on ihan loogista, että salit ovat auki.
Harrastaisitte tekin liikuntaa niin ette nuhaan kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisitte tekin liikuntaa niin ette nuhaan kuolisi.
Kuntosalit ovat yksi kärpäsen pieru vaihtoehdoissa, miten voi pitää itsensä kunnossa.
Pahaenteiseltä kuulosti:osa tartunnan saaneista on liikkunut laajasti.
Eli tartunnat ei jää tähän.
Eiköhän se menny niin että kuntosalilla oli vaan 10, mutta ne tapas sit 40 lisätyyppiä.
Mut kyllä on taas uutista, kouvolan ehkä coronan 50 saanutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten on ollut noin paljon porukkaa kuntosalilla? Kymenlaakso on leviämisvaiheessa.
Ei ne välttis ihan yhtäaikaisesti olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vielä tiistaina.
Keskiviikkona oli. Ja tuo 6 hengen rajoitus oli voimassa myös tiistaina, ollut jo monta viikkoa.
Ei koske yksityisiä tiloja, esim.kuntosaleja, kauppoja jne.
Jaaha, sopivasti alkaa tälläinen uutisointi että kansa hyväksyy sulut. Koulukaranteenit onkin aika pimennossa, täälläkin yksi perhe sai kiinni parit koululuokat, harrastusryhmät ja omat työpaikkansa, lähes sata siis karanteenissa. Mut baarit kiinni!