Parikymppinen tyttö kaupan kassalla ei taaskaan kysnyt papereita.. M31
Käytännössä aina kysytään multa... Ei miehestä voi sanoa onko hän 30-35v vai 20-25v yleensä. Mulla oli vielä maski päässä. Ehkä ajatteli jotenkin, että onpa siinä komea kundi, eikä sitten kehdannut kysyä?
Kommentit (27)
Olet yli 30v, miksi sen pitäisi kysyä?
Se näki heti millainen spurgu olet AP.
Vierailija kirjoitti:
Menen helposti kaksvitosesta.
AP
Olet keski-ikäinen, nuoret naiset haistavat ne jo kaukaa. Sitäpaitsi kun käyt melkein joka päivä ostamassa kaljaa ja tupakkaa, alkavat jo hajusta tunnistaa.
Nuori kassamyyjä kysyi minulta tänään paperit, kun ostin kaksi olutta. Mistä voin noutaa palkintoni?
N34
Sulla on selvät rypyt silmien ympärillä ja hiusraja paennut. Ei siis tarvitse papereita kysellä.
T. Kassaneiti
Ilmeisesti et oikeasti käy kaksvitosesta. Ehkä sulla on kokonaisuutena nuoren näköinen naama, jos nenä ja suu näkyy, mutta otsalla ryppyä ja silmissä "aikuista" katsetta?
Minulta kysyttiin viime viikolla.
t. M44
Parikymppinen on jo nainen, eikä tyttö. Jos näet sen ikäisen tyttönä, se kertoo siitä että et ole itse enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Olet keski-ikäinen, nuoret naiset haistavat ne jo kaukaa. Sitäpaitsi kun käyt melkein joka päivä ostamassa kaljaa ja tupakkaa, alkavat jo hajusta tunnistaa.
Ikis jankuttaa taas.
Oon huomannut, että ennen kaupan sulkeutumista ei ikinä kysellä papereita, kassat haluaa varmaan vaan kotiin mahdollisimman pian.
Sulla on vielä etu, kun olet mies ja parran ajamalla nuorennut automaattisesti kymmenen vuotta.
Itse en oikein tiedä, kuinka suhtautua kun multa kysytään paperit jos oon meikannut. Ilman meikkiä ei ikinä 🙄
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen helposti kaksvitosesta.
AP
Mutta ostoikäraja alkoholille ja tupakalle on 18, ei 25.
Näytät vähintään ikäiseltäsi tai vanhemmalta.
T. N30 joka näytti paperit ostaessaan energiajuomaa
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysyttiin viime viikolla.
t. M44
No varmaan kysyttiin keksi parempi vitsi.
Ajatteli että olet vanha.