Tilaatteko tänään ruokaa kotiin?
Kommentit (26)
Tilattiin jo. 2 pakettia korkean luokan sushia, meni n. 50 euroa. Tosi hyvää kyllä.
Kyllä, jokaperjantaiseen tapaan. Tällä kertaa TacoBelliä, ei olla sieltä vielä tilattukaan. Edelliset perjantait olleet mm Nepalilaista, meksikolaista ja kotimaista hiiligrilliravintolan herkkua.
En tietenkään. tilaa.
Teen itse ruokaa, tulee monta kertaa halvemmaksi.
Ja viikon päästä tehdään oikein hyvää ja herkullista juhlaruokaa kun on pääsiäisen aika.
Ei, tällä kylällä saisi pizzaa ja kebabia mutta nyt ei maistu.
Tein uunifetapastaa joka oli muuten ihan loistavaa kun lorautti tilkan valkoviiniä mukaan muhimaan.
En todellakaan tilaa mitään. Lidlistä ostin eilen 700g jauhelihaa tarjouksesta hintaan 2,5€. Tein siitä eilen 15 jauhelihapihviä. Ja vielä löytyy jääkaapista 1€:n tarjousperunoita (5 kg säkki), joita ostin pari viikkoa sitten. Näillä ostoksilla arvioisin että yhden päivän ateria maksaa reilusti alle 1€.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
En. Tilaan enintään kerran viikossa 200-300 eurolla ruokaa ja muita välttämättömyyksiä.
Sama! Maailman helpointa! En luovu tästä enää koskaan.
Joo tilattiin jo. Kahdelle lapselle pizzaa, teini haki itse mäkkäristä ja mä ja mies nepalilaista.
Tilaisin, mutta asun niin kaukana ettei tänne asti toimiteta.
Vierailija kirjoitti:
Joo tilattiin jo. Kahdelle lapselle pizzaa, teini haki itse mäkkäristä ja mä ja mies nepalilaista.
Nam 😋
En ole ikinä tilannut, kun on niin törkeää ryöstöä. Halvempi tehdä itse.
Ei, kokeillaan uutta pastareseptiä. Tykkään kokata vapaapäivinä, kokeilla reseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Mekin söimme nepalilaista. ap
En, vasta huomenna. Tänään tein pizzaa, maistui kaikille, jopa teinille ja sen kaverille.
Ilmoitin avauksen rasistiseksi. Jyväskyläläisistä kaupoistakaan ei saa täällä puhua.
Ei täällä mitään kotikuljetuksia ole.
Ymmärrän kyllä, että ruuan tilaaminen kotiin on kalliimpaa kuin ruuan laittaminen itse. Mutta onko se kuitenkaan ihan ryöstöä, kun joku ensin suunnittelee annokset, tilaa ainekset, valmistaa ruuan, ylläpitää jotain tilausjärjestelmää ja kuljettaa ruuan kotiovelle. Minusta se muutama euro on aika pieni raha kaikesta tuosta. Kaikki vaan pitäisi saada ilmaiseksi.
Ja asiaan: en ole nyt tilaamassa, koska kaapissa on ruokaa riittämiin.
En. Tilaan enintään kerran viikossa 200-300 eurolla ruokaa ja muita välttämättömyyksiä.