Miksi et voi tehdä etätöitä?
Kommentit (25)
Ruiskumaalaan erinäisiä metallisia kappaleita joita hitsaajat on hitsanneet. En usko että taloyhtiö niitä antaisi asunnossani maalata. Pitäisi asentaa aika iso huippuimuri parvekkeelle ja muuta sellaista. Ilmakompressorikin pitäisi aika ikävää meteliä.
Hyvin voisin tehdä etätöitä ja mieluummin tekisin. Mutta kun vasemmistoliitto on ottanut elämäntehtäväkseen etäkoulun vastustamisen, niin eipä sitten olla etätöissä.
Keittokomeroni kapasiteetti ei riitä valmistamaan ruokaa hoivakodissa oleville vanhuksille.
mites vanhukset etänä
päiväkodit
lennonvalvonta
junankuljettaja
rekkamies
taksikuski
bussikuski
posti
tulipalot
leikkaukset
kirkonmenot,no joo videolla ,puhelimella vois ehkä
metsästäjä
tulli
Onhan noita
olipa tyhmä kysymys
Mä tarvitsisin 1000kg:n nosturin. Auton jolla kuljettaa ja paikan jossa säilyttää 500kg:n painoisia teholavoja, nostopöydän ja trukin.
Firmasta tuli viesti, että etätyöt loppuu aikanaan ja toimistolle on pakko mennä.
Siivoojana mun asiakkaat tuskin hyväksyisi sitä, että siivoan kotonani ja he maksavat siitä. Mielelläni kyllä tekisin niin 😁
Jos itsepalvelukassat yleistyisivät tarpeeksi niin voisin jäädä etätöihin. Katselisin vain tietsikalta, miten kaikki maksavat ostoksensa.
Käytän maalausrobottia isossa tehtaassa ja sitä ei oikein voi kotiin tuoda. Eikä mahtuisi kaikki ne maalattavat moottorit ja niiden osatkaan. Pakko mennä kustannuspaikalle, halusi tai ei.
Raksalla hommissa. Talo ei vaan valmistu etänä.
Vierailija kirjoitti:
Firmasta tuli viesti, että etätyöt loppuu aikanaan ja toimistolle on pakko mennä.
Meillä työnantaja taas ilmoitti, että toimistolle ei enää palata, vaan etätöihin siirrytään pysyvästi. Toimitilan vuokrasopimus loppuu kuulemma tämän vuoden lopussa. Nyt aletaan sitten pohjustaa tätä ratkaisua ja miettiä työvälineitä ja vastaavia. Vaatii muutokset myös meidän puhelinjärjestelmiin. Ei mikään pikkujuttu, mutta kuulemma säästöt ovat huomattavat kun toimitilasta luovutaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän maalausrobottia isossa tehtaassa ja sitä ei oikein voi kotiin tuoda. Eikä mahtuisi kaikki ne maalattavat moottorit ja niiden osatkaan. Pakko mennä kustannuspaikalle, halusi tai ei.
eikö tuommoisia roboja käytetä tietokoneella eli pystyisi kyllä hoitamaan homman etäohjauksellakin?
Olen sairaalassa töissä.. Ei ne potilaat minunkaan kotiin tule.
Olisihan se mukavaa ohjata potilaita kanyloimaan itsensä, laimentamaan antibiootit ja antamaan ne, hoitamaan haavansa, mittaamaan vitaalinsa ja reagoimaan arvoihin tarvittaessa ym., mutta ainakin toistaiseksi minin ja työkavereideni täytyy raahautua sairaalaan ihan itse.
Ajan bussia, meinasitko jotain simulaattoria vai?
Kätilönä hankalampi toimia etänä.