Kumpi ensin vauvalle, naming party vai gender reveal party?
Kommentit (12)
Tietenkin naming party. Saavat sitten sukulaiset arvailla, kumpaa sukupuolta se sukupuolineutraalilla nimetty vauva on.
Tai sitten tekee vain niinkuin normaalit ihmiset ja kutsuu kaikki nimiäisiin, kastajaisiin tai muuhun vastaavaan tapahtumaan riippuen uskonnosta tai uskomattomuudesta tai ihan sama mistä.
Kahvia pitää olla.
Gender party ensin. Jos kertoo nimen ensin, saattaa sukupuoli paljastua samalla.
Olkaa niin kuin kuninkaalliset. Se on tyylikkäämpää. Esim. Victoria ja Daniel. He eivät ole halunneet tietää lapsiensa sukupuolia etukäteen.
Eikö tuo gender reveal party ole jo raskauden aikana ja nimeäminen vasta kun vauva on syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin naming party. Saavat sitten sukulaiset arvailla, kumpaa sukupuolta se sukupuolineutraalilla nimetty vauva on.
Lapsi päättää sukupuolen sitten myöhemmin itse.
Ihan ensin tarvitaan kyllä sex party ennen noita muita partyja.
Gender reveal party voi olla vasta sitten, kun lapsi osaa itse kertoa mihin eri sukupuolista hän kuuluu. Sitä ei voi pitää vauvalle jos ei halua syyllistyä vihapuheeseen lastaan kohtaan.
Meillä oli ihan vaan ristiäiset. Suoraan kasvaneita ovat molemmat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä nimen? Miksi lasta voi kutsua siihen asti että osaa puhua ja kertoa mikä sen nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä nimen? Miksi lasta voi kutsua siihen asti että osaa puhua ja kertoa mikä sen nimi on?
Lapselle annetaan sukupuolineutraali nimi. Kuten Panda tai Syys-Usva.
Päätätte lapsen sukupuolen sen puolesta?
Rohkea veto nykyaikana