Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus 2021 ja herättää tunteita

Vierailija
26.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/489516b1-8176-448a-8723-5579…

Ei ole pinkkiä, liian tumma haalari ja makuupussin hylkeet ovat pelottavan näköisiä.

On joillain ongelmat, ei voi muuta sanoa. Etsimällä etsitään valittamisen aihetta, vaikka ilmaiseksi saadaan. Eihän kukaan pakota ottamaan äitiysavustusta vastaan, jos ei miellytä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.Tulis ees sota,sanoo mun 84v äitini ja ihan voi yhtyä siihen- saisivat oman napansa ympärillä pyörivät turhastavalittajat oikeita ongelmia mietittäväkseen!

Vierailija
2/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsettomana, yli 20 vuotta työelämässä olleena ja veroja maksavana mietin, että miksipä osallistuisin näin tyytymättömien ihmisten avustamiseen rahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä pitäisi olla pinkkiä?

Vierailija
4/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käyttökelpoisilta nuo minusta näyttää. Jos haluaa pinkkiä niin ostaa itse.

Vierailija
5/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voisi tosiaan lakkauttaa, joka vuosi vaan pelkkää kitinää.

Vierailija
6/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noi pakkaukset ilmaisia oo

Vierailija
7/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei noi pakkaukset ilmaisia oo

Niin no eivät yhteiskunnalle.

Vierailija
8/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kritiikki on valittamista? Ilmainenhan tuo pakkaus ei ole, maksuton toki saajilleen, joten silloin kannattaisi miettiä sisältöä ja sen käyttömahdollisuuksia kokonaisuutena.

Tuosta pinkistä asusta olen samaa mieltä kuin sen puutetta ihmetellyt eli miksi ei 2021 voida lastentarvikepakkaukseen laittaa pinkkejä vaatteita, kun vastaavasti haalarit voivat olla tummansinisiä. Muutenkin joka vuosi pelätään ns. tyttövärejä, vaikka jokaisen värin tulisi olla yhtä neutraali normittajana. Silti valittajaksi katsotaan se, joka kummastelee pinkin puutetta eikä sitä, jonka mielestä väriskaala voisi olla laajempi. Jos värillä ei ole väliä, niin miksi sitä vaaleanpunaista ei voisi mukana olla?

Vierailija
9/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan mun makuun, mutta ihan ok kuitenkin, ja varsin käyttökelpoista tavaraa. Eihän sitä pakkausta ole pakko ottaa, jos noista kuoseista menee yöunet.

Vierailija
10/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2018 pakkauksessa ainoat minkälaisia olisin itse ostanut oli potkuhousut ja kaksi bodya mutta silti kaikkia tuli käytettyä eikä tullut mieleenkään mennä nettiin huutamaan ettei kelpaa.

Vierailija
11/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeää valittaa ilmaiseksi saadusta äitiyspakkauksesta. Pelottavia hylkeitä, nauroin ääneen :D

Vierailija
12/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä melko rumia vaatteita, mutta jos sinulla ei itse ole varaa ostaa parempia, niin turha kitistä ilmasista tavaroista. Itse olen aina ottanut rahana ja ostellut mieluisia käytettynä tai uutena, niin on ainakin käyttöön tullut kaikki.

Vierailija
13/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hyljefoobikko täytyy olla, että näkee nuo hylkeet pelottavina.

Ihan kivojahan nuo ainakin parin viime vuoden pakkaukset ovat olleet, menneet parempaan suuntaan. Toivottavasti laatukin on hyvä.

Vierailija
14/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ottaa pakkauksen myöskin rahana. Problem solved.

Vierailija
15/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hyljefoobikko täytyy olla, että näkee nuo hylkeet pelottavina.

Ihan kivojahan nuo ainakin parin viime vuoden pakkaukset ovat olleet, menneet parempaan suuntaan. Toivottavasti laatukin on hyvä.

Pelottavampi oli tumma haalari bambeineen. Hyi.

Vierailija
16/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja sai raavittua kolmen (3) mielensäpahoittajan kommentit juttuun, joten aika marginaaliseksi taisi jäädä tuo kitinä kuitenkin.

Ei siis nyt maksa vaivaa loukkaantua max. kolmen (3) randomin ulinasta. Ei tässä nyt ollut mistään todellisesta valitusilmiöstä kyse.

Vierailija
17/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkeet ovat just söpöjä!

Vierailija
18/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vaatteita on, enkä malta oottaa, että saan pakkauksen käsiini - on se sitten viime tai tän vuoden versio.

Vierailija
19/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja sai raavittua kolmen (3) mielensäpahoittajan kommentit juttuun, joten aika marginaaliseksi taisi jäädä tuo kitinä kuitenkin.

Ei siis nyt maksa vaivaa loukkaantua max. kolmen (3) randomin ulinasta. Ei tässä nyt ollut mistään todellisesta valitusilmiöstä kyse.

Kuka on loukkaantunut? En minä ainakaan. Huvittuneen ärsyyntynyt vain. -ap

Vierailija
20/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaukset ovat erilaisia joka vuosi ja jokainen saa vapaasti valita, että ottaako pakkauksen vai mieluummin rahasumman, jolla ostaa itselleen mieleistä enemmän. 

Itsekin otin esikoisen kohdalla pakkauksen ja toisen kohdalla rahasumman. 

Minun mielestä tuokin pakkaus näytti ihan mukavalta. Itse ainakin tykkään ihan perus valkoisista ja mustista vaatteista lapsillakin, joten mukavaa, että sellaistakin nykyään pakkauksesta löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi